فروش iPhone 4 قفل نشده آغاز شد

تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

با وجود اینکه از مدت‌ها قبل خبر عرضه مدل قفل‌ نشده گوشی هوشمند iPhone 4 به بازار آمریکا چهارشنبه هفته قبل اعلام شده بود، سرانجام این جریان با یک روز تاخیر اتفاق افتاد تا هم‌اکنون کاربران آمریکایی بتوانند این گوشی را بدون انعقاد قرارداد مخابراتی با شرکت AT&T یا وریزون خریداری کنند.


 

 

قیمت این  گوشی قفل نشده از آنچه کارشناسان  پیش‌بینی کرده بودند اندکی بیشتر  است. شرکت اپل مدل 16 گیگابایتی iPhone 4 قفل نشده را با قیمت 649 دلار وارد بازار کرده و مدل 32 گیگابایتی آن را نیز با قیمت 749 دلار در بازار به فروش می‌رساند که البته این دو محصول در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه شده‌اند.

البته لازم به ذکر است، کاربران پیش از خرید این محصول باید توجه داشته باشند  که iPhone 4 فقط با میکرو سیم‌کارت کار می‌کند و بر این اساس قابلیت انتخاب برای بهره‌مندی از خدمات شرکت‌های مخابراتی مختلف محدود می‌شوند و مجددا کاربران آمریکایی باید به شرکت‌های AT&T و وریزون رو بیاورند.

اخبار رسیده  حاکی از آن است که iPhone 4 قفل نشده علاوه بر آمریکا به دست ساکنان دیگر کشورها نیز خواهد رسید و در حالی که برخی از کشورها نظیر کانادا فروش این محصول را آغاز کرده‌اند، در آینده نزدیک دیگر کشورها نیز آن را به فروش خواهند رساند.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3367