Xperia Pro سونی‌اریکسون اواخر ژوئیه عرضه می‌شود

تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

اگرچه گوشی Xperia Pro سونی‌اریکسون همراه با گوشی‌های هوشمند Xperia Arc، Neo و PLAY این شرکت معرفی شد، اما تاکنون تاریخ دقیق ورود آن به بازار جهانی مشخص نشده و هم‌اکنون یکی از منابع آگاه اعلام کرده است که این محصول از اواخر ماه ژوئیه به دست کاربران می‌رسد.


 

 

پیش‌فروش این گوشی از ابتدای ماه جاری میلادی در بریتانیا آغاز شد، اما کارشناسان اعلام کرده‌اند که زمان دقیق ورود این محصول به بازار اواخر ماه آتی میلادی است.

این گوشی هوشمند هم‌اکنون در یکی از فروشگاه اینترنتی بریتانیا پیش‌فروش می‌شود و قیمت آن در سایت مذکور 99/349 پوند(568 دلار) اعلام شده است و کاربران به هنگام خرید اینترنتی این محصول می‌توانند تاریخ تحویل آن که اواخر ژوئیه اعلام شده است را مشاهده کنند.

برخی کارشناسان بر این باورند که گوشی هوشمند Xperia Pro سونی اریکسون با گوشی Xperia Neo این شرکت یکی است. به هر حال، گوشی هوشمند Xperia Pro که هم‌اکنون پیش‌فروش آن آغاز شده است شامل صفحه‌کلید سخت‌افزاری کامل QWERTY می‌شود که از سمت چپ گوشی بازی می‌شود.

این گوشی نمایشگر  لمسی 7/3 اینچی را در خود جا داده است  که تصاویر در آن با کیفیت 854 در 480 پیکسل  به نمایش درمی‌آیند. برای این محصول  پردازنده یک گیگاهرتزی Snapdragon و دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده است که کاربران به کمک این دوربین دیجیتالی می‌توانند تصاویر ویدیویی با کیفیت 720 پیکسلی HD را تهیه کنند. روی این گوشی هوشمند نسخه 2.3 سیستم‌عامل اندروید موسوم به Gingerbread نصب شده است.
منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3358