انتشار نخستین تصاویر گوشی دوسیم‌کارته C2-02 نوکیا

تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

پایگاه‌های  خبری جدیدترین تصاویر مربوط به جدیدترین محصولات شرکت نوکیا موسوم به C2-02 با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت را منتشر کردند.


 

 

 

 

این محصول که در خانواده گوشی‌های هوشمند طبقه‌بندی نمی‌شود، علاوه بر پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت می‌تواند از شبکه بی‌سیم Wi-Fi، گیرنده ماهواره‌ای مسیریاب GPS و شبکه مخابراتی 3G پشتیبانی کند که البته از دیگر امکانات ارتباطی آن می‌توان به پشتیبانی از EDGE و بلوتوث در آن اشاره کرد.

برای این گوشی دوربین دیجیتالی 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که به همراه سیستم ویژه پخش فایل‌های صوتی، رادیو FM و جک استاندارد 5/3 میلیمتری برای هدفون‌ها به دست کاربران می‌رسد.

گوشی دوسیم‌کارته C2-02 نوکیا نمایشگر نسبتا بزرگی را با کیفیت QVGA TFT در خود جا داده است و اطلاعات در آن از طریق فناوری بلوتوث یا کابل USB جابه‌جا می‌شوند.

 

 

 

 

این گوشی صفحه‌کلید سخت‌افزاری کشویی دارد و در اصل نخستین گوشی تولید شده در شرکت نوکیا محسوب می‌شود که ضمن پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت به نمایشگر لمسی و صفحه‌کلید سخت‌افزاری نیز مجهز شده است. این محصول 115 گرم وزن دارد و طول‌، عرض و ضخامت آن به‌ترتیب 103، 4/51 و 17 میلیمتری اعلام شده است.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3351