عرضه گوشی جدید شرکت HTC با دوربین دیجیتالی 12 مگاپیکسلی

تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

"اِلدار  مورتازین" از سرشناس‌ترین کارشناسان  فناوری دنیا تصاویری را از  گوشی جدید شرکت HTC منتشر کرده که تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد آن منتشر نشده است و هنوز نام آن نیز به درستی مشخص نیست.

 


 

 

 

 

 

این گوشی هوشمند جدید مجهز به سیستم‌عامل ویندوز فون 7 شده  و برای آن دوربین دیجیتالی 12 مگاپیکسلی  در نظر گرفته شده است. علاوه  بر عکس‌های منتشر شده از این  گوشی هوشمند جدید یک فایل ویدیویی برای معرفی این محصول منتشر شده  است که در آن نشان می‌دهد نسخه جدید عرضه شده از سیستم‌عامل موبایلی  مایکروسافت موسوم به Mango 7.1 روی این گوشی نصب است.

 

این گوشی هوشمند از نظر ظاهری شباهت زیادی به HTC Trophy دارد و به صورت بسیار باریک‌تر و همراه با بدنه استیل طراحی شده است.

 

تصاویر منتشر شده از این محصول حاکی از آن هستند که گوشی جدید شرکت HTC شامل دوربین دیجیتالی 12 مگاپیکسلی می‌شود و بر این اساس این نخستین گوشی هوشمند جهان خواهد بود که با این دوربین دیجیتالی به دست کاربران می‌رسد. این مسئله به آن معنا خواهد بود که نخستین گوشی هوشمند جهان با دوربین 12 مگاپیکسلی به سیستم‌عامل ویندوز فون 7 مجهز شده که این نیز یک رقابت با سیستم‌عامل اندروید محسوب می‌شود.

 

پیش از این شایعاتی مبنی بر تولید گوشی هوشمند دیگری در شرکت HTC موسوم به Bresson منتشر شده بود که گفته می‌شد قرار است این محصول با دوربین 16 مگاپیکسلی به تولید برسد

منبع: ایستنا

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3337