ساخت باکیفیت‌ترین نمایشگر تلفن‌ همراه توسط توشیبا

تاریخ ۱ خرداد ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت توشیبا در نمایشگاه بین‌المللی SID 2011 آخرین نمایشگر پیشرفته خود برای دستگاه‌های الکترونیکی همراه را به نمایش گذاشت و رقابت تنگاتنگ خود را با بزرگان این عرصه آغاز کرد.


شرکت توشیبا در این نمایشگاه از دو نمایشگر خود  رونمایی کرده است. یکی از این نمایشگرها  که در خانواده محصولات LCD طبقه‌بندی می‌شود به اندازه 3/3 اینچ ساخته شده است و قادر به پخش تصاویر با کیفیت 480 در 864 پیکسل و نمایش 300 پیکسل در هر اینچ است. نمونه این محصول در بازار موجود است و به همین خاطر چندان قابل ملاحظه نیست.

اما شرکت توشیبا در این اقدام نمایشگر لمسی دیگری  را به اندازه 4 اینچ به نمایش گذاشته است که در خانواده نمایشگرهای HD LCD طبقه‌بندی می‌شود. این نمایشگر قادر به پخش تصاویر با کیفیت 720 در 1280 پیکسل است که در هر اینچ می‌تواند 367 پیکسل را نمایش دهد. لازم به ذکر است،‌ نمنایشگر Retina که باکیفیت‌ترین نمایشگر موجود برای دستگاه‌های الکترونیکی همراه محسوب می‌شود، قادر به نمایش 326 پیکسل در هر اینچ مربع است.

کنتراست نمایشگر  جدیدی که شرکت توشیبا به نمایش گذاشته یک به 1500 است(1500:1) که بر این اساس کنتراست آن نسبت به نمایشگر گوشی هوشمند آیفون 4 تا 2 برابر افزایش یافته است.

بر اساس قرارداد منعقد شده بین توشیبا و تولیدکنندگان بزرگ تلفن‌همراه،  قرار است این نمایشگر فوق باکیفیت  در نسل جدید گوشی‌ها به دست کاربران  برسد.

منبع: جی اس ام





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3312