عرضه گوشی هوشمند به اندازه یک کارت اعتباری از سوی HP

تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت HP که تاکنون هیچ فعالیت به‌خصوص در زمینه تولید گوشی انجام نداده بود، محصول جدید خود در این زمینه را با نام HP Veer 4G و از طریق شرکت مخابراتی AT&T وارد آمریکا کرد.


ین گوشی هوشمند که با قرارداد دو ساله به قیمت 100 دلار فروخته می‌شود، در دو رنگ سفید و  مشکی ساخته شده و عنوان کوچک‌ترین  گوشی هوشمند دنیا مجهز به سیستم‌عامل WebOS را به خود اختصاص داده است.

روی این  گوشی هوشمند پردازنده Qualcomm NSN7230 نصب شده است که با توان 800 مگاهرتز فعالیت می‌کند که البته در کنار آن پردازنده گرافیکی Adreno 205 نیز وجود دارد. از دیگر امکاناتی که در این محصول به کار رفته است می‌توان به دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت، نمایشگر لمسی 6/2 اینچی و سیستم‌عامل WebOS 2.1 اشاره کرد.

تمام امکانات  یاد شده در این گوشی هوشمند که بسیار کوچک طراحی شده، جاسازی شده  است و کارشناسان اندازه این  محصول را معادل کارت‌های اعتباری  می‌دانند.

شرکت HP برای این محصول قابلیت پشیتبانی از فناوری HP را در نظر گرفته است. این محصول همچنین می‌تواند در شبکه HSDPA امکان اتصال بی‌سیم به اینترنت و بارگذاری با سرعت 4/14 مگابایت در ثانیه را فراهم کند.

منبع: جی اس ام





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3286