عرضه گوشی هوشمند جدید نوکیا از جنس طلا و یاقوت کبود!

تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت نوکیا  از طراحی و تولید گوشی جدیدی  با نام ORO خبر داده است که در اصل شبیه به گوشی C7 این شرکت و در عین حال امکانات لوکس و پیشرفته‌ای را در خود جا داده است.


روی این  محصول سیستم‌عامل سیمبین نصب شده  است و نوکیا برای این محصول  منحصر به فرد قابی از جنس طلا  و چرم در نظر گرفته است.

این گوشی لوکس که مشخصات داخلی آن تقریبا با گوشی هوشمند C7 برابری می‌کند، از نظر بیرونی و ظاهری کاملا متفاوت است. واژه ORO که برای این گوشی در نظر گرفته شده در زبان ایتالیایی به معنی طلا است و شرکت نوکیا برای این محصول بدنه و صفحه‌کلید از جنس طلا با عیار 18 در نظر گرفته است. سه کلید اصلی در قسمت بالای صفحه کلید گوشی به صورت ضدخش ساخته شده‌اند و جنس آن‌ها از یاقوت کبود است.

نمایشگر این گوشی هوشمند لوکس با فناوری Gorilla Glass پوشانده شده است که ضمن نمایش تصاویر در مقابل نور خورشید، جلوی هرگونه خط و خش را می‌گیرد. قسمت پشتی این گوشی با چرم بسیار مرغوب پوشانده شده است

هزینه طلا و چرمی که در این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گرفته 1635 دلار است. نوکیا این محصول را با همکاری شرکت روسی Svyaznoy به تولید رسیانده و اعلام کرده است که آن را به صورت محدود تولید کرده است.

منبع: جی اس ام





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3285