ایران موبایل تولد 6 سالگیت مبارک

تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

امروز 14 اردیبهشت 1390 مصادف با  ششمین سال فعالیت وب سایت ایران موبایل است. خوشحالیم که با تمام فراز و نشیب ها و مشکلات در پیش رو در خدمت شما عزیزان هستیم . در ششمین سال فعالیت خود افتتاح بخش قیمت های گوشی های موبایل را به اطلاع می رسانیم.


این لیست به زودی تکمیل خواهد شد و قیمت ها به صورت هفتگی به روز می گردند. با استفاده از این امکان می توانید با اختلاف جزیی از قیمت روز گوشی ها با خبر شوید.

خبر دوم اینکه از لحاظ طراحی گرافیکی وب سایت توانستیم اعتبار سایت w3.org را کسب کنیم.

و خبر سوم اینکه متاسفانه 1 ماه پیش مورد بی مهری سایت های اسپم قرار گرفته ایم و عناوین و خبر های سایت ما در نتایج جستجوی گوگل آن سایت ها مشاهده می شود.

لذا به کمک شما عزیزان نیازمندیم تا سایت های اسپم را به گوگل گزارش دهیم تا در نتایج جستجو مشاهده نگردند.برای این منظور مقاله منتشر شده در شهوار را مشاهده کنید.

1+ یا همان پلاس وان (Plus One) نیز محصول جدید گوگل برای آن دسته از کاربران اینترنت است که قصد دارند لینک‌های محبوبشان را مشخص کرده و آن‌را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. این سرویس، عملکرد مشابهی با Like در فیسبوک دارد و بازهم می‌توانیم پیروی گوگل را از نوآوری‌های فیسبوک مشاهده کنیم.

۱+ چگونه عمل می‌کند؟

دکمه ۱+ در کنار هریک از نتایج بدست آمده از طریق جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود که کاربر با کلیک بر روی آن، می‌تواند آن‌را جزو آن دسته از لینک‌هایی قرار دهد که مفید بوده و بدین طریق، هنگامی که دوست دیگری در جستجویی با همان لینک مواجه شود، می‌تواند ببیند که آن لینک مفید محسوب شده است (و یا مورد علاقه‌ی یکی از دوستانش می‌باشد). این کار به نوعی اشتراک گذاری نتایج جستجو می‌باشد که می‌تواند به یافتن سریع‌تر و بهتر نتیجه‌ی مورد نظر کاربر کمک کند.

این سرویس هم‌اکنون بصورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفته است و تنها محدود به نتایج جستجو در گوگل می‌باشد اما در آینده می‌توان دکمه‌ی ۱+ را همچون دکمه‌ی Like فیسبوک به وب‌ سایت‌ها اضافه کرد. برای فعال کردن ۱+ می‌توانید به بخش آزمایشات گوگل مراجعه کرده و در قسمت Button +۱ ، بر روی دکمه‌ی Join this experiment کلیک کنید. همچنین اطلاعات بیشتر در مورد پلاس وان را می‌توانید اینجا بخوانید.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3278