اولین به‌روزرسانی «ویندوز فون ۷» استخوانی در گلوی سامسونگ!

تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ | عنوان: اخبار

با توجه به شکایات و گزارش‌های منتشر شده در فروم‌های اینترنتی به‌روز رسانی سیستم عامل «ویندوزفون ۷» شرکت مایکروسافت برای دارندگان تلفن‌های همراه شرکت سامسونگ مجهز به این سیستم عامل همچنان با اختلال روبروست.


مایکروسافت روز چهارشنبه و ده روز پس از آنکه اولین به‌روزرسانی ویندوز فون این شرکت برای کاربران با مشکل روبرو شد،  دوباره سرویس بروز رسانی خود را راه‌اندازی کرد که این بار کاربران تلفن همراه سامسونگ در موارد متعدد نتوانسته‌اند این به‌روز رسانی را دریافت و یا به صورت ناقص دریافت کرده‌اند.

 

Samsung-Winphone-7-Update-Fail

 

اولین تلاش مایکروسافت برای عرضه به‌روز رسانی وین‌فون ۷ که تنها بسته‌ای کوچک برای تسهیل به‌روزرسانی‌های آینده بود به طور تقریبی در دسته کوچکی از کاربران و از هر ده کاربر برای یک کاربر رخ داده بود که اکثر آنها را کاربران سامسونگ تشکیل می‌دادند.

بیشترین شکایات ثبت شده در فروم وین‌فون مایکروسافت در روز چهارشنبه مربوط به این نکته است که به‌روز رسانی تا نقطه خاصی حرکت کرده و سپس متوقف می‌شود که این مورد معمولا به همراه برخی پیام‌های خطا مشاهده می‌شود.

مایکروسافت در صفحه توئیتر وین‌فون ۷ خود اعلام داشته است که این شرکت اکنون به دنبال یافتن راه‌حلی برای این موضوع است و به مشتریان خود توصیه کرده است که تا پیدا شدن این راه‌حل از اقدام به به‌روزرسانی در این دستگاه‌ها دست نگه‌دارند.

گفتنی است که در این به‌روز رسانی کوچک، قابلیت کپی /پیست و همچنین بهبود مارکت پلیس و آماده سازی برای بروز رسانی اصلی در نظر گرفته شده است.

منبع: فارنت





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3205