موزیلا گوشی هوشمند 3D وارد بازار می‌کند

تاریخ ۹ اسفند ۱۳۸۹ | عنوان: اخبار

شرکت موزیلا پروژه جدیدی را با نام Seabird دنبال می‌کند که به موجب آن نسل جدید گوشی‌های هوشمند با قابلیت پخش تصاویر سه بعدی وارد بازار می‌شوند.


شرکت نرم‌افزاری موزیلا تولید کننده مرورگر اینترنتی فایرفاکس در پی انتشار شایعات مختلف در روزهای گذشته اعلام کرد که قصد تولید گوشی تلفن‌همراه را ندارد، اما با راه‌اندازی پروژه آزمایشگاهی جدید موسوم به Seabird از این پس تولید گوشی‌های هوشمند پیشرفته‌تر با قابلیت‌های بیشتر را باعث خواهد شد.

"بیلی  مای"(Billy May) مدیر پروژه Seabird که پیش‌تر در زمینه تولید گوشی‌های مجازی نیز فعالیت داشته است توضیح داد: «پردازنده‌ها، سیستم‌های ارتباطی و پلتفورم‌های موبایلی در حال توسعه هستند و این در حالی است که ناکارآمدی سیستم‌های اطلاعاتی در تلفن‌های همراه موجب شده است کاربران نتوانند از تمام قابلیت‌های گوشی خود بهره برند».

او در ادامه  خاطر نشان کرد: «پروژه Seabird نحوه تعامل کاربران با تلفن‌های همراه را تغییر می‌دهد و نوآوری‌های فراوانی را در این زمینه به وجود می‌آورد».

به گفته شرکت موزیلا، یکی از اهدافی که پروژه  Seabird دنبال می‌کند وارد کردن تلفن‌های همراه به فضای سه بعدی و ارایه نسل جدید خدمات در این زمینه است.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3191