یک‌پنجم مشترکان تلفن‌همراه معتاد به گوشی هوشمند هستند!

تاریخ ۹ اسفند ۱۳۸۹ | عنوان: اخبار

نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که از هر 5 کاربر صاحب گوشی‌ هوشمند یک نفر  به این دستگاه اعتیاد دارد و در صورت عدم استفاده روزانه از آن احساس  کمبود می‌کند.


در بین کاربران بیشترین میزان اعتیاد به گوشی هوشمند آیفون وجود دارد و بر اساس آمار موجود، 26 درصد تمامی معتادان به گوشی‌های هوشمند، به آیفون اعتیاد دارند. این مطالعه که توسط مرکز تحقیقاتی Crowd Science انجام شده است، نشان می‌دهد که افراد بین سنین 30 تا 49 سال گروه اصلی معتادان به گوشی‌های هوشمند هستند و به صورت مستمر به ارسال پیامک، انجام بازی‌های موبایلی و استفاده از خدمات شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند.

طبق آمار موجود، 58 درصد صاحبان گوشی‌های هوشمند دست‌کم هفته‌ای یک بار از خدمات نقشه‌  الکترونیک و سرویس‌های مبتنی  بر موقعیت جغرافیایی کاربر استفاده  می‌کنند؛ در این میان 25 درصد کاربران  اعلام کردند که دست‌کم ماهی یک بار  این خدمات را به کار می‌گیرند. یازده درصد صاحبان این دستگاه‌های الکترونیکی همراه هم توضیح دادند  که اصلا سراغ این قبیل سرویس‌ها نمی‌روند.

پنجاه‌وهفت  درصد کاربرانی که در این بررسی شرکت کردند توضیح دادند که اگر گوشی هوشمند آن‌ها در دست‌شویی بیفتد، آن را بیرون می‌آورند. این رقم بین  صاحبان آیفون بیشتر به چشم می‌رسید؛ به صورتی که 65 درصد صاحبان آیفون توضیح  دادند که این کار را انجام خواهند داد. در مقابل 49 درصد صاحبان گوشی‌های بلک‌بری  اعلام کردند که در صورت افتادن گوشی آن‌ها به دست‌شویی، گوشی را به هر نحوی شده بیرون می‌آورند.

منبع: اسیتنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3189