عرضه دو گوشی هوشمند جدید HTC با نام‌های ChaCha و Salsa

تاریخ ۷ اسفند ۱۳۸۹ | عنوان: اخبار

شرکت HTC بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌های عامل ویندوز و اندروید در دنیا دو محصول جدید خود را با نام‌های ChaCha و Salsa وارد بازار بریتانیا کرد.




دو گوشی ChaCha و Salsa مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخته شده‌اند و هر دوی آن‌ها شامل کلید ویژه‌ای می‌شوند که کاربر با فشردن آن به صورت مستقیم می‌تواند وارد شبکه اجتماعی فیس‌بوک شود.

قیمت این  دو گوشی هوشمند هنوز مشخص نشده و فروش عمومی آن در بریتانیا هنوز آغاز نشده است. اما منابع آگاه گزارش داده‌اند که این گوشی‌ها از ابتدای تابستان  امسال به صورت گسترده وارد دیگر کشورهای  جهان می‌شوند.

هفته گذشته  سه شرکت مخابراتی ودافون، T-Mobile و Orange اعلام کردند که وظیفه عرضه این گوشی‌ها را برعهده دارند. روی گوشی ChaCha سیستم‌عامل اندروید 4/2 موسوم به Gingerbread نصب شده است و شامل صفحه‌کلید کامل سخت‌افزاری نیز می‌شود. این گوشی نمایشگر لمسی 6/2 اینچی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به کلید اختصاصی فیس‌بوک و دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

روی گوشی Salsa نیز سیستم‌عامل Gingerbread نصب شده است که به دلیل امکانات ساده‌تر، قیمت ان نسبت به ChaCha اندکی ارزان‌تر است.

منبع:ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3180