هوشمندهای اندرویدی HTC نفس تازه می‌کنند!

تاریخ ۲ اسفند ۱۳۸۹ | عنوان: اخبار

به گزارش ایران موبایل و به نقل از پایگاه اینترنتی ابرگیزمو، شرکت تایوانی HTC مدل‌های جدید تلفن همراه خود را در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا رونمایی و معرفی کرد.

این شرکت در این نمایشگاه تلفن‌های همراه Desire S ،  Wildfire S و HTC Incredible S را معرفی کرد که با هم به معرفی اجمالی این تلفن‌های همراه می‌پردازیم؛


HTC-desire-s

 

HTC Desire S: نسل بعدی محبوب‌ترین تلفن همراه شرکت HTC  یعنی تلفن همراه  HTC Desire است که از نظر ظاهری و همچنین سرعت بهبودهایی حاصل کرده است .این تلفن همراه از بدنه آلومینیومی ساخته شده  و دارای پردازنده یک گیگاهرتزی Qualcomm’s است. دزایر جدید در ضمن دارای دو دوربین؛ یکی در جلو برای کنفرانس‌های ویدیویی و یک دوربین نیز در عقب است و فیلم‌برداری با کیفیت بالا و همچنین صفحه نمایش ۳٫۷ اینچی WVGA از دیگر مشخصات این تلفن همراه است.

htc-wildfire-s

HTC Wildfire: شرکت HTC نسخه دوم ارزان‌ترین تلفن همراه اندرویدی خود را نیز عرضه کرده است.  در این نسخه به طور محسوسی کارایی در برقراری ارتباط با شبکه‌های اجتماعی افزایش یافته و کاربران تنها  با لمس یک دکمه می‌توانند وارد دنیای شبکه‌های اجتماعی شوند و مدل جدید جایگزین مدل قبلی خود در خط تولید خواهد شد.

این تلفن همراه به صرفه ،عده بیشتری از طرفداران اندروید را قادر به داشتن تلفن همراه می‌کند و به نوعی جمع‌وجورترین تلفن همراه شرکت  HTC است و تنها دارای ۱۰٫۱۳ سانتیمتر طول و ۵٫۹۴ سانتیمتر عرض است که به صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی با کیفیت HVGA مجهز شده است.

این تلفن همراه دارای دو رنگ ارغوانی و سفید است و به نظر می‌رسد بیشتر مورد علاقه و توجه بانوان ودختران جوان  قرار گیرد. از دیگر مشخصات می‌توان به وجود دوربین ۵ مگاپیکسلی و درگاه کارت حافظه در آن اشاره کرد.

htc-incredible-s

HTC Incredible S: این تلفن همراه هم که نسل دوم گوشی واقعا باورنکردنی خود است با دوربین ۸ مگاپیکسلی و فلاش LED دوگانه به همراه صفحه نمایش ۴ اینچی SLCD عرضه شده و دارای یکی از بهترین طراحی‌های موبایل در کنگره جهانی موبایل امسال شناخته شده است.در ضمن این موبایل دارای قابلیت DLNA و همچنین صدای فراگیر سینمایی است.

تمامی تلفن های همراه معرفی شده به صورت گسترده در نیمه دوم سال جاری میلادی در دسترس خواهند بود.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3167