نخستین گوشی نوکیا با ویندوز فون 7 امسال عرضه می‌شود

تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ | عنوان: اخبار

شرکت نوکیا  به دنبال برگزاری کنفرانس خبری در نمایشگاه MWC 2011 اعلام کرد که نخستین گوشی هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 7 را طی سال جاری میلادی وارد بازار جهانی می‌کند.


"استیفن ایلاپ"(Stephen Elop) مدیرعامل نوکیا در نخستین کنفرانس رسمی "کنگره جهانی تلفن‌همراه" مهم‌ترین اهداف خود برای آغاز همکاری با مایکروسافت را مطرح کرد و توضیح داد که این روند می‌تواند به نفع هر دو شرکت باشد.

"جو هارلو"(Jo Harlow) از دیگر مدیران ارشد نوکیا در این کنفرانس تایید کرد که نخستین گوشی هوشمند نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 7 طی سال 2011 میلادی به دست کاربران می‌رسد. او گفت: «ما یک گروه ویژه تشکیل داده‌ایم که در حال کار کردن در این زمینه هستند تا زمان تولید نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز فون 7 را به حداقل برسانند. مدیر نوکیا به من گفته که از عرضه نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر این سیستم‌عامل در سال 2011 بسیار خرسند می‌شود و ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم».

او همچنین خاطر نشان کرد که نوکیا طی ماه‌های  آتی سرمایه‌گذاری خود روی سیستم‌عامل سیمبین را افزایش می‌دهد و در عین  حال، نسل جدید محصولات خود با سیستم‌عامل متن‌باز MeeGo را نیز روانه بازار می‌کند.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3130