آیفون کوچکتر و ارزانتر وارد می شود

تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۸۹ | عنوان: اخبار

به گزارش بلومبرگ، شرکت اپل در حال ساخت یک نسخه کوچکتر و ارزانتر از گوشی موبایل iPhone است.
یکی از مواردی که همواره در زمینه گوشی های آیفون بیان میشد این بود که کاربران برای در اختیار داشتن این گوشی ها باید هزینه زیادی را نسبت به گوشی های با کلاس مشابه ساخت کارخانه های دیگر (نظیر سامسونگ، HTC و …) پرداخت می کردند. همین امر باعث شد طی ماه های اخیر شرکت های دیگر در تصاحب بازار تلفن های هوشمند موفقیت های زیادی را کسب کنند.




اما حالا اپل به امید کسب این بازارها، سیاست های جدیدی را در پی گرفته است. بر طبق گزارش ها از منابع خبری ناشناس بلومبرگ، آیفون جدیدی که احتمالا در اواسط سال ۲۰۱۱ میلادی به بازارها عرضه می شود ۳۰% کوچکتر از آیفون ۴ بوده و ارزانتر خواهد بود. اپل با استفاده از تکنولوژی های قدیمی تر که از قیمت کمتری نسبت به تکنولوژی ها و اجزای بکارگرفته شده در آیفون ۴ برخوردارند توانسته است قیمت این مینی آیفون را تا حدود ۲۰۰ دلار پایین بیاورد. این قیمت برای شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در حدی است که می توانند یک عدد از این گوشی های موبایل را به عنوان هدیه در کنار قرارداد خدمات به مشتریان ارائه دهند.
اگرچه اولین بار نیست که شایعات مربوط به ساخت “مینی آیفون” مطرح می شود اما به نظر می رسد موفقیت های اخیر آندروئید در بازار تلفن های همراه، احتمال صحت داشتن این شایعات را این بار بیشتر از همیشه کند.

 

منبع: پارسیش





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3103