امکانات آیفون 5 شایعه یا حقیقت؟

تاریخ ۷ بهمن ۱۳۸۹ | عنوان: اخبار

امكان پخش مستقيم محتواي چندرسانه اي با كيفيت بالا و تقويت قابليت مكان‌يابي با استفاده از GPS از جمله امكانات تازه آيفون 5 است.


خبرها حاكيست آيفون 5 در ماه ژوئن در دسترس علاقه‌مندان قرار مي گيرد و بعيد به نظر مي رسد تا آن زمان شركت اپل شايعات فعلي در مورد امكانات تازه اين گوشي را رد يا تاييد كند.
برخي شركت هاي طرف قرارداد با اپل هم مي گويند قرار است و سايل جانبي تازه اي هم براي آيفون 5 عرضه شود كه از جمله آنها مي توان به گوشي هاي جديد و باكيفيت براي اين گوشي اشاره كرد. همچنين ادعا شده يك برد HDI تازه در آيفون 5 وجود خواهد داشت و نمايشگر ال سي دي اين گوشي هم با دقت و تفكيك رنگ بالاتري روانه بازار خواهد شد.
اما سرويش شبكه اي تازه آيفون براي به اشتراك گذاري سريع اطلاعات گوشي در ميان دوستان و آشنايان هر فرد راه اندازي مي شود و به عنوان مثال در صورتي كه كاربر با استفاده از گوشي آيفون خود از سوژه‌اي عكس بگيرد مي تواند آن را بلافاصله از طريق اين سرويس با افراد مورد نظر به اشتراك بگذارد تا آنها هم عكس ياد شده را مشاهده كنند.
سرويس تازه ديگر آيفون 5 Find My Friendsنام دارد كه مشابه با Google Latitude بوده و محل حضور هر كاربر گوشي را به اطلاع افراد مورد نظر او مي رساند.

منبع: جی اس ام





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2986