معرفی ۵ مدل تلفن همراه برتر «HTC» در بازار + عکس

تاریخ ۶ آذر ۱۳۸۹ | عنوان: اخبار

به گزارش ایران موبایل و به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی‌تلگراف سه سال پیش تعداد کمی وجود داشتند که در خصوص برند HTC چیزی شنیده بودند اما این شرکت تایوانی اکنون از اعتبار و شهرت فوق‌العاده‌ای برخوردار شده است تا آنجا که گوگل پیش از این و مطابق معمول با پیش‌بینی شرایط این شرکت در آینده، تولید اولین تلفن همراه با برند گوگل یعنی نکسوس‌وان را بهHTC  سپرد.


اکنون قصد داریم ۵ مدل تلفن همراه برتر این شرکت در بازار را به شما معرفی کنیم.

HTC Desire HD

HTC desire HD

با برخورداری از پردازنده ۱ گیگاهرتز فوق سریع خود به وبگردی، ارسال ایمیل و یا بازی به صورت یکنواخت معنا داده، آن هم در حالی که به یک نمایشگر ۴٫۳ اینچ و طراحی فوق‌العاده بدنه مجهز است.

HTC Wildfire

 

htc wildfire

بهترین گوشی در سطح خود به حساب می‌آید که حتی آن را شایسته‌ترین میزبان سیستم عامل آندروئید گوگل توصیف می‌کنند. در این گوشی شما تمام دوستان شبکه‌های اجتماعی خود را می‌توانید در یکجا جمع کنید و در حالی که این تلفن همراه فناوری فلش را به صورت کامل پشتیبانی می‌کند بتوانید تمام اینترنت را زیر پا بگذارید.

HTC HD7

HTC HD7

با این گوشی شما به نهایت یک تلفن همراه با سیستم عامل «ویندوز موبایل ۷» خواهید رسید. این گوشی از نمایشگر ۴٫۳ اینچ، ضبط تصاویر ویدیوئی با بالاترین کیفیت HD و ابزار پیش‌بینی هوای فوق‌العاده که تمام آنها لبخند را به لبان شما خواهند آورد، برخوردار است.

HTC Nexus One

HTC Nexus One

این همان گوشی است که گوگل در نهایت اعتماد خود، ساخت آن را به HTC سپرد و تنها می‌توان گفت که احتمالا تنها همان HTC Desire  شایستگی جانشینی این گوشی را آن هم البته با تردید دارد و هنوز هم بسیاری خرید این گوشی را توصیه می‌کنند. شما با داشتن این گوشی از صفحه نمایش خوش نما، پردازنده پرسرعت و یک گوگل مپ فابریک برخوردار خواهید بود.

HTC Legend

HTC Legend

این گوشی در بیشتر نقاط بدنه خود از آلومینیوم بهره برده است که آن را شبیه به طراحی‌های مک شرکت اپل کرده است. اما ویدجت‌های فوق‌العاده این گوشی، صفحه پس زمینه قابل تنظیم، یکپارچگی شبکه‌های اجتماعی در آن، این گوشی را در بین گوشی‌های برتر جای داده است.

توضیح اینکه در ترتیب معرفی گوشی‌های هیچ گونه برتری رعایت نشده و این گوشی‌ها همان‌طور که از عنوان ان پیداست ۵ گوشی برتر این شرکت است و برای ترجیح برتری میان انها باید یک به یک انها را با یکدیگر مقایسه کرد.

همچنین در این مطلب سعی شد تا برترین گوشی های برند شرکت HTC  به اختصار توضیح داده شود تا از حوصله شما کاربران محترم بربیاید و مطمئنا برای توضیحات بیشتر می‌توانید جستجوی بیشتری در اینترنت داشته باشید. اما مطمئنا تا به امروز این ۵ مدل تلفن همراه را از دید کارشناسان بازار می‌توان برترین مدل‌های تلفن همراه شرکتHTC  دانست.

منبع:فارنت





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2959