عجیب اما باورکردنی/ اپل «آیفون ۵» را تا دو ماه دیگر به بازار عرضه می‌کند!

تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۸۹ | عنوان: اخبار

به گزارش ایران موبایل و به نقل از پایگاه اینترنتی پروداکت‌ریویو، بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت اپل تلفن همراه «آیفون ۵» را با قابلیت کار در شبکه‌های مخابراتی۴G LTE  و تحت لیسانس اپراتور ورایزون عرضه خواهد کرد.


بر طبق آخرین اخبار، شرکت اپل تلفن همراه آیفون مبتنی بر CDMA را در اولین ماه سال ۲۰۱۱ عرضه خواهد کرد و با احتساب مدل‌های قبلی، این تلفن همراه پنجمین نسل آیفون خواهد بود و به نظر می‌رسد این نسخه اصلا مشکلات آیفون ۴ را نخواهد داشت.

Verizon-iPhone-iPhone5

البته خبر آیفون ۵ تا حد بسیار زیادی اعجاب‌آور است زیرا این شرکت به صورت معمول هر سال تنها یک مدل از آیفون را معرفی و عرضه می‌کند و همیشه این معرفی نیز در تابستان بوده اما در صورتی که شما هم هر گونه شک و شبهه‌ای در این زمینه دارید می‌توانید آیفون ورایزون یا همان آیفون ۵ و حواشی مربوط به آن را در وبلاگ آیفون امروز ببینید که بسیار شبیه آیفون ۴ است.

نکته قابل توجه اینکه آیفون ۵ فقط در انحصار اپراتور مخابراتی ورایزون بوده و در ماه ژانویه ۲۰۱۱ وارد بازار آمریکا می‌شود و منتشر کنندگان این تصویر وجود نام شرکت مخابراتی ورایزون را تنها دلیل خود برای این ادعا می‌دانند.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا ورایزون، آیفون ۴ را با استاندارد خود عرضه می‌کند و یا ما شاهد آیفون ۵ خواهیم بود؟

 

منبع: فارنت





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2951