رونمایی از ۹ مدل تلفن همراه مجهز به سیستم عامل «ویندوز موبایل ۷» + عکس

تاریخ ۲۱ مهر ۱۳۸۹ | عنوان: اخبار

به گزارش ایران موبایل و به نقل از گیزمودو شرکت مایکروسافت امروز ده تلفن همراه با سیستم عامل جدید این شرکت یعنی ویندوز موبایل ۷ را معرفی کرد تا تلویحا آغازی باشد بر ویندوز موبایل ۷ در دنیای تلفن همراه و البته مایکروسافت اعلام کرده است که این سیستم عامل را به صورت رسمی در ۸ نوامبر رونمائی خواهد کرد.


در مراسم امروز که توسط استیو بالمر مدیر اجرایی مایکروسافت برگزار شد وی در این خصوص صحبت کرد که چرا ویندوز ۷ «همواره لذت‌بخش» و «فوق‌العاده خودمانی» به حساب خواهد آمد اگر چه صدای او در هنگام تلفظ کلمه لذت‌بخش کمی عجیب به نظر می‌رسید.

در این مراسم ۹ تلفن همراه جدید مجهز به سیستم عامل ویندوز موبایل ۷ از برندهایی همچون دل، اچ.تی.سی، سامسونگ و ال.جی معرفی شدند که از ۲۱ ماه اکتبر در تعدادی از کشورهای اروپایی و آسیایی و از ماه آینده نیز در آمریکا به فروش خواهند رسید. ‏

‏ ‏در این مراسم تلفن‌های همراه ‏Dell Venue Pro، ‏Samsung Focus، ‏Samsung Omnia7، ‏LG Optimus7‏،LG Quantum ‏HTC 7 Surround ، ‏HTC HD7 ، ‏HTC 7 Trophy و ‏HTC7 Mozart معرفی شدند و HTC 7 Pro نیز دهمین تلفن همراه با ویندوز موبایل ۷ خواهد بود که در سال آینده به بازار عرضه می‌شود.

برای دیدن تصاویر این مراسم به اینجا و یا دیدن ویدیو این مراسم به اینجا مراجعه کنید.

 

منبع: فارنت





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2934