شارژر دوچرخه ای نوکیا، استفاده از موبایل با اعمال شاقه

تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ | عنوان: اخبار

گر چه ایده استفاده از دینام دوچرخه برای شارژ کردن گجت ها چیز تازه ای نیست و انواع مختلفی از آن برای تلفن همراه و دیگر ابزار الکترونیک ساخته شده است. اما نکته جالب، ساخت این گجت توسط یکی از بزرگترین شرکت های موبایل دنیا است!

nokiabicyclechargerkit01-narenji_ir.jpg

نوکیا به تازگی کیت ۱۸ دلاری شارژر دوچرخه ای موبایل اش را معرفی کرده است و گفته که قصد دارد آن را تا پایان سال روانه بازار کند. با نصب این شارژر بر روی دوچرخه تان، برای ۲۸ دقیقه مکالمه، باید ۱۰ دقیقه با سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت رکاب بزنید. البته اگر هم قصد مکالمه نداشته باشید، بعد از طی این مدت زمان، تلفن همراه تان برای ۳۷ ساعت کار در حالت استند بای آماده است.

 

nokiabicyclechargerkit02-narenji_ir.jpg

این کیت شامل یک دینام، رابط، کابل شارژ ۲ میلیمتری و پایه ای برای نگه داری گوشی خواهد بود. البته اگر از گوشی هایی مانند N97‪,‬ N900 یا N8 استفاده می کنید، می توانید یک تبدیل mini USB به صورت جداگانه تهیه کنید. هنگام شارژ گوشی، با استفاده از نقشه های رایگان Ovi Maps هم یک راهنمای جی پی اس بسیار مفید روبروی تان خواهید داشت تا در مسافرت های پایان هفته در اطراف شهر، مسیرتان را گم نکنید.

 

من که ترجیح می دهم شارژر نوکیا را روی این دوچرخه یک میلیون دلاری ببندم! تا با سرعت بالایش راندمان کار زیاد شده و گوشی ۱۱۰۰ام زودتر شارژ شود. نظر شما چیست؟

 منبع:نارنجی

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2886