۲۵ درصد از خانواده‌های آمریکایی «تلفن ثابت» ندارند!

تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ | عنوان: اخبار

ه گزارش ایران موبایل و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily،آمارهای جدید نشان می دهد که در حدود ۲۵ درصد از خانواده های امریکایی تلفن ثابت در منزل نداشته و حتی این آمار رو به رشد است.

در این آمار که ازسوی مرکز CDC آمریکا (مرکز کنترل آمار و بیماری) اعلام ‌شده آمده است که در حدود ۱۵ درصد از خانواده‌های آمریکایی نیز تلفن همراه نداشته و ترجیح می‌دهند با همان تلفن ثابت به مکالمه بپردازند.


در حقیقت این آمار از سال ۲۰۰۶ روبه افزایش گذاشته است که درآن زمان در حدود ۱۱ درصد از خانه‌های آمریکایی فاقد تلفن ثابت بودند که در حال حاضر این آمار به یک چهارم خانواده‌های آمریکایی رسیده است.

 

گراهام بل مخترع تلفن در حال صحبت با نمونه اولیه تلفن ثابت

گراهام بل مخترع تلفن در حال صحبت با نمونه اولیه تلفن ثابت

این گزارش همچنین از افزایش این آمار حکایت دارد که مردم بیشتر از تلفن ثابت چشم پوشی می‌کنند هر چند که شرکتهای مخابراتی در آمریکا در حال گسترش خدمات تلفن ثابت هستند و این افزایش نیز بیشتر به خاطر مستمندان و طبقه فقیر و همچنین قشر جوان با توان مالی پایین صورت می گیرد.

CDC همچنین در گزارش خودآورده است که هنوز در حدود ۶۰ درصد از خانوارها از هر دو تلفن ثابت و تلفن همراه برای امور خود استفاده می‌کنند و البته میزان افزایش خدمات تلفن همراه به صورت مستقیم ارتباط به خط فقر در کشور آمریکا دارد که ۲۲ هزار دلار برای یک خانواده ۴ نفره عنوان شده و ۳۶ درصد کسانی که زیر این خط فقر اعلامی قرار دارند هیچ خط تلفنی در منزل خود ندارند.

نکته جالب اینکه افزاد بالای ۶۵ سال به شدت به تلفن ثابت معتقد و پایبند هستند و تنها ۵ درصد از این افراد دارای تلفن همراه هستند.

منبع:فارنت





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2872