برنامه کارت‌خوان تجاری روی هوشمندهای نوکیا

تاریخ ۷ آبان ۱۳۸۸ | عنوان: اخبار

کمپانی سازنده نرم‌افزارهای ABBYY‌، اخیرا از ارائه برنامه‌ای با نام ABBYY Business Card Reader 2.0 مخصوص گوشی‌های هوشمند مجهز به سیمبین S60 نوکیا در سراسر جهان خبر داده است.  این برنامه قادر است اطلاعات تماس موجود بر روی کارت‌‍‌های تجاری را به طور مستقیم و با کمک دوربین گوشی و فناوری تشخیص متن ABBYY (ABYY text recognition)، به آدرس بوک گوشی‌های مجهز به سیمبین S60 نوکیا وارد کند.


کاربر با استفاده از این نرم‌افزار در وقت و میزان تلاشی که به طور معمول برای واردکردن اسامی، شماره تلفن‌ها، ایمیل آدرس‌ها و سایر اطلاعات کلیدی کارت‌های تجاری صرف می‌کند، صرفه‌جویی خواهد کرد. برای وارد کردن این اطلاعات کافی است پس از نصب و آغاز به کار برنامه، از کارت تجاری موردنظر عکس بگیرید. این برنامه با خواندن عکس گرفته شده، به طور خودکار اطلاعات لازم را استخراج کرده و آنها را به فیلدهای مربوط به آدرس‌بوک گوشی وارد می‌کند.

  نرم‌افزارABBYY Business Card Reader 2.0  قادر است به طور هوشمند انواع مختلف اطلاعات موجود در کارت‌های تجاری مانند نام، نام خانوادگی، شرکت، سمت، شماره‌های تلفن، فکس، ایمیل، وب سایت و غیره را تعیین و آنها را به طور خودکار و بدون نیاز به بازشناسی این اطلاعات، در فیلدهای مرتبط با دفترچه تلفن گوشی وارد کند. در عین حال امکان ویرایش، تغییر یا افزودن فیلدهای جدید را نیز برای کاربر فراهم می‌کند.این برنامه کارت‌های تجاری تنظیم شده در 16 زبان زیر تشخیص داده و می‌خواند: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، دانمارکی، هلندی، فنلاندی، اندونزیایی، نروژی، پرتغالی، برزیلی، روسی، اسپانیایی، سوئدی، ترکی و اوکراینی.



نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2848