به مناسبت فرارسيدن سومين سالگرد تاسیس ایرانسل 29 مهر ماه 5 هزار تومان اعتبار هدیه می دهد

تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۸۸ | عنوان: اخبار

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد تاسیس خود در روز 29 مهر ماه 50 هزار ریال اعتبار به مشترکان جدید خود اهداء ميكند.
به گزارش خبرگزاری ایران موبایل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکانی که در روز 29 مهر ماه ثبت نام خود را تکمیل و مدارک خود را به ایرانسل ارسال کرده و نسبت به برقراری نخستین تماس در این روز اقدام کنند، 50 هزار ریال اعتبار هدیه دریافت خواهند کرد.


همچنین مشترکانی که تا 30 مهر ماه 88 نسبت به خرید سیم کارت اعتباری و یا دائمی ایرانسل اقدام کنند، یک سیم کارت اعتباری هدیه خواهند گرفت. برای دریافت سیم کارت هدیه که از طریق پست به نشانی ثبت شده مشترک ارسال می شود، تکمیل ثبت نام، ارسال مدارک به ایرانسل، برقراری نخستین تماس تا ۳۰ مهر ماه ۸۸ و ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره وی‍ژه ۲۱۱۲ برای استعلام کدپستی ثبت شده در سیستم ایرانسل و پس از آن و در صورت صحت، ارسال یک پیام کوتاه بدون متن دیگر به شماره ویژه ۲۱۱۵ برای تایید نهایی الزامی است.


 برای استعلام دریافت کپی مدرک شناسایی توسط ایرانسل کافیست مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل کد #۵*۱۴۰* و مشترکین سیم کارت های دائمی ایرانسل کد #۵*۱۳۰* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنند.


 براساس اين گزارش قیمت سیم کارت اعتباری ایرانسل مطابق بهای تخفیفی ویژه، معادل 50 هزار ریال است که دارای 20 هزار ریال اعتباری اولیه شامل سه درصد مالیات بر ارزش افزوده ميباشد.


اطلاعات بیشتر در خصوص طرح سیم کارت هدیه ایرانسل با بهای تخفیفی، اعتبار رایگان و همچنین اطلاع از جزئیات جشنواره پاییز 88 ایرانسل بر روی وب سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.Irancell.ir قرار گرفته است.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2843