معرفی گوشی آیفون مدل 3GS جدید .

تاریخ ۱ تیر ۱۳۸۸ | عنوان: اخبار

گوشی 3GS آیفون از ماه ژوئن سال 2009 جاری به بازار تلفن همراه معرفی شده است.

 


از مهم ترین ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش لمسی 5/3 اینچی آن اشاره کرد که ویژگی ضدخش، حسگر شتاب دهنده ی داخلی، رزولوشن و تعداد رنگ بالا و خاصیت Multi-touch Input آن، این گوشی را خاص و ویژه کرده است.

این گوشی، مجهز به یک دوربین 5/3 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس اتوماتیک است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت VGA و سرعت 30 فریم بر ثانیه دارد.

مدل 3GS آیفون دارای باتری Li-Ion لیتیومی استاندارد است که در مکالمه مداوم 12ساعت و در حالت استندبای 300 ساعت کار می کند. این صفحه نمایش ویژگی Multi-Touch Input را دارد، به این معنی که می تواند چند پیام لمسی را به طور همزمان درک کند.

این صفحه نمایش TFT است و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ دارد. بلوتوث نسخه دو، درگاه USB نسخه دو، انتقال و دریافت اطلاعات ، خروجی تلویزیون ، مرورگر اینترنت HTML از مشخصات این مدل آیفون به شمار می آید.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می توان به شبکه بی سیم و پشتیبانی از Wi-Fi ، پشتیبانی از زنگ های پلی فونیک، MP3 و هشدار لرزش یا به اصطلاح عامه، ویبره با قابلیت دانلود و تنظیمات زنگ ، پشتیبانی از بازی های حرکتی با قابلیت دانلود ، سیستم نقشه یاب داخلی یا GPS و پشتیبانی از شبکه های GSM 50/900/1800/1900 و HSDPA 850/1900/2100 اشاره کرد.

این گوشی با دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی دربازار عرضه شده است با دو رنگ سفید و مشکی تولید می شود.گوشی مدل 3GS آیفون تا کنون وارد بازار تلفن همراه نشده است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2814