خداحافظ مزاحمان ايرانسلي !

تاریخ ۳ خرداد ۱۳۸۸ | عنوان: اخبار

به دنبال داغ شدن بحث سيمکارت هاي بي نام و نشان ايرانسل ، افزايش تعداد مزاحمان تلفني و هشدار وزير ارتباطات به اين اپراتور در خصوص تکميل و اصلاح اطلاعات هويتي مشترکان، روز سه شنبه سي ام ارديبهشت ماه مسوولان ايرانسل اعلام کردند اطلاعات تمامي مشترکان ايرانسل ثبت شده و اين موضوع به اطلاع سازمان رگولاتوري رسيده است.

 


مزاحمت با اين سيمکارت هاي بي نام و نشان و عدم امکان پيگيري اين سيمکارت ها ، موجب شد تا بسياري از افراد با مشکلات فراواني در زندگي خود مواجه شوند .

اين موضوع شايد از نظر مسوولان ايرانسل مهم نبوده و از آن به راحتي گذشته باشند . ولي ارائه سرويس مناسب و بي دغدغه حق هر مشترکي است. اين کار باعث مي شود مشترکان به اپراتوري که از آن سيمکارت مي خرند اعتماد کنند. مشترک نبايد در ازاي اين اعتماد و خريد ، در طول شبانه روز دست به گريبان مشکلات و درد سرهاي ناشي از بي فکري و بي مسووليتي هاي اپراتور باشد.

دومين اپراتور تلفن همراه کشور از زمان ورود به بازار و آغاز فعاليتش ، فقط به فکر عرضه سيمکارت وافزايش تعداد مشترکان خود بود .اين اپراتور سيمکارت هاي خود را در سوپر مارکت ها و روزنامه فروشي ها نيزعرضه کرد. اين اپراتور هيچ محدوديتي هم براي خريد و فروش و نقل و انتقال اين سيمکارت ها تعريف نکرد.

شايد همين موضوع موجب شد تا مزاحمان تلفني با اطلاع از اينکه امکان هيچ گونه پيگيري وجود ندارد اقدام به ايجاد مزاحمت براي مردم کنند. حال با توجه به ادعاي مدير عامل اين اپراتور مبني بر تکميل ثبت نام مشترکان و امکان پذير شدن پيگيري اطلاعات افراد ، اميد است آمار مزاحمت هاي تلفني با اين سيمکارت ها کاهش يابد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2769