پيشنهاد کاهش بهاي تلويزيون هاي ال سي دي .

تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ | عنوان: اخبار

رئيس اتحاديه فروشندگان دستگاه هاي صوت و تصويري و لوازم يدکي تهران از پيشنهاد کاهش بهاي تلويزيون هاي ال سي دي به شرکت هاي واردکننده خبر داد.

 


"ابراهيم درستي" در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبري ایران موبایل اظهار داشت: شرکت هاي واردکننده براي رقابت با قاچاقچيان و سوددهي بيشتر در فروش تلويزيون هاي "ال سي دي" بايد بهاي اين کالا را پايين بياورند.

وي افزود: شرکت هاي قانوني در صورت کاهش قيمت تلويزيون هاي "ال سي دي" مي توانند با حداقل سود به مبارزه با قاچاقچيان اين کالا بپردازند به نحوي که قاچاق اين کالا براي فعالان غيرقانوني سودي نداشته باشد. درستي با اشاره به اختصاص20 درصد از سهم بازار تلويزيون هاي "ال سي دي" به قاچاقچيان گفت: هم اکنون در ميان لوازم صوت و تصويري کشور تنها کالاي "ال سي دي" بيشترين ميزان قاچاق را نسبت به ساير کالاها به خود اختصاص داده است.

درستي با اشاره به ورود "ال سي دي" هاي قاچاق از طريق مبادي غيرقانوني گفت: هم اکنون اکثر "ال سي دي" هاي قاچاق از مبادي مرزي مريوان، کردستان و بانه روانه بازار مي شود و اختلاف قيمت اين نوع تلويزيون ها با تلويزيون هاي گارانتي دار بيش از 300 هزار تومان است. رئيس اتحاديه فروشندگان دستگاه هاي صوت و تصويري و لوازم يدکي تهران تصريح کرد: براي کاهش ميزان قاچاق تعرفه "ال سي دي" که هم اکنون بيش از 40 درصد است بايد کاهش يابد تا شرکت هاي واردکننده قانوني بتوانند با قاچاقچيان اين کالا به رقابت بپردازند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2763