دستورالعملي براي کنترل پيامک هاي انتخاباتي ارائه نشده است .

تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ | عنوان: اخبار

مدير عامل شرکت مخابرات ايران گفت: دستورالعملي براي کنترل پيامک هاي انتخاباتي از سوي مسئولان به مخابرات ارائه نشده است.

 


صابر فيضي در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبري ایران موبایل با تاکيد بر اينکه پيام کوتاه قابل شنود و کنترل نيست ، اظهار داشت: تنها در صورتي که پيامک هاي تخريبي کانديداهاي رياست جمهوري، شاکي داشته باشد قابل پيگيري خواهد بود.

وي با بيان اينکه هرگونه شکايتي در خصوص ارسال و دريافت پيام کوتاه مشترکان تلفن همراه، قابل پيگيري است، خاطرنشان کرد: اين پيگيري مستلزم اخذ حکم قضايي و تقاضاي شاکي است. پيش از اين نيز دادستان تهران از تعيين شعب ويژه جرايم اينترنتي و فن آوري ارتباطات براي رسيدگي به شکايات از پيامک هاي تخريبي انتخاباتي خبر داده و گفته بود: افراد شاکي مي توانند براي طرح شکايت به دفتر کل دادسراي مرکز در ميدان 15خرداد تهران مراجعه کنند تا شکايت آنان به شعب مربوطه ارجاع شود.

به گفته سعيد مرتضوي در روزهاي نزديک به انتخابات برخي افراد با ارسال پيام کوتاه مبادرت به تخريب بعضي اشخاص مي کنند که اين موضوع قابل پيگيري است. شمار مشترکان تلفن همراه در کشور بالغ بر 45ميليون نفر است و از آنجايي که پيام کوتاه به يک رسانه تاثيرگذار در ميان مردم تبديل شده حاميان کانديداهاي انتخاباتي رياست جمهوري از اين شگرد اطلاع رساني براي جلب نظر آنها استفاده مي کنند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2738