سومین گوشی مجهز به فناوری NFC از کمپانی نوکیا .

تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ | عنوان: اخبار

نوکیا، علیرغم وجود بی‌ثباتی‌های اخیر در فروش محصولاتش، با معرفی سومین گوشی مجهز به NFC سعی دارد نمونه‌هایی از کاربرد این فناوری را برای جهانیان به نمایش بگذارد.

 


علت این امر را می‌توان در این مسئله جستجو کرد که سازندگان و اپراتورها در ساخت و عرضه محصلات خود ، از این فناوری بی سیم نوین استقبال گسترده‌ای به عمل نیاورده‌اند. اما نوکیا، علیرغم وجود بی‌ثباتی‌های اخیر در فروش محصولاتش، با معرفی سومین گوشی مجهز به NFC، سعی دارد نمونه‌هایی از کاربرد این فناوری را برای جهانیان به نمایش بگذارد.

این گوشی جدید 6216 Classic نام داشته و از قابلیت‌های ذیل برخوردار است: صفحه نمایش 2 اینچی، دوربین 2 مگاپیکسلی، پشتیبانی از چهار باند GSM و دو باند 3G(850 و 2100 مگاهرتزی)و بلوتوث. بعلاوه این گوشی برای اولین بار این امان راب برای اپراتورها فراهم می‌سازد تا از سرویس NFC بر روی سیم کارت‌ها استفاده کنند. برای آشنایی آن دسته از کاربران و علاقه‌مندانی که هنوز با فناوری NFC آشنایی ندارند، باید بگوییم که NFC نوعی فناوری بی سیم است که امکان انتقال داده بین دو دستگاه را فراهم می‌کند. Nokia 6216 Classicطی سه ماهه سوم و با قیمت 196 دلار روانه بازار خواهد شد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2715