شبکه رومينگ بين الملل همراه اول بهينه سازي مي شود .

تاریخ ۳ فروردین ۱۳۸۸ | عنوان: اخبار

مدير کل روابط بين اپراتورهاي شرکت ارتباطات سيار دولتي از بهينه سازي شبکه رومينگ بين الملل همراه اول به عنوان اولويت کاري اين اپراتور در سال آينده خبر داد.

 


عباس لطفعليان در گفت وگو با ایران موبایل با بيان اينکه " سياست همراه اول در سال هاي 85 تا 87 افزايش تعداد اپراتور هاي طرف قرارداد اين اپراتور" بود، اظهار داشت : همراه اول در سال آينده قراردادهاي رومينگ بين الملل خود را تا 280 اپراتور افزايش خواهد داد که اين آمار در حال حاضر 238 اپراتور است . وي اضافه کرد: همراه اول مايل است با مطرح ترين اپراتورهاي تلفن همراه قرارداد رومينگ منعقد کند، تا از اين طريق علاوه بر ايجاد رقابت بين اپراتورها ، تعرفه هاي بين المللي اين سرويس را کاهش دهد و از بهترين و با کيفيت ترين سرويس استفاده کند.

وي افزود: همراه اول با همه اپراتورهاي همسايه و تمامي کشورهاي محل تردد ايرانيان ، قرارداد رومينگ منعقد کرده است. لطفعليان با بيان اينکه "تعداد اپراتورهاي طرف قرارداد همراه اول در برخي از کشور ها بيش از يک اپراتور است "، ادامه داد: همراه اول هم اکنون با دو اپراتور در کره جنوبي ، دو اپراتور در کويت ، سه اپراتور در فرانسه و دو اپراتور در گرجستان قرارداد رومينگ بين الملل منعقد کرده است . ارايه اين سرويس توسط همراه اول در سال 80 با انعقاد قرارداد با اپراتورهاي تلفن همراه سه کشور آغاز شد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2651