استقبال نکردن از GPRS و MMS به نرم افزار کاربردی مربوط ميشود .

تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

معاون بازاريابي و امور مشترکان شرکت ارتباطات سيار گفت: فقدان طراحي نرم افزارهاي کاربردي از عوامل موثر محدوديت استقبال مناسب از سرويس هاي MMS و GPRS است.

 


محمد مهدي عطوفي در گفت وگو با ایران موبایل اظهار داشت: گسترش استفاده از سرويس هاي MMS و GPRS نيازمند و وابسته به نرم افزارهاي کاربردي است. وي ادامه داد: نبايد انتظار داشت اين سرويس ها در ابتداي ارايه شان ، مورد استقبال و استفاده تمامي مشترکان قرار بگيرند. وي تصريح کرد: تقريبا در تمامي دنيا رشد سرويس هاي GPRS نيازمند به طراحي نرم افزار هاي کاربردي است و تا هنگاني که اين نرم افزار ها توليد نشوند ، اينگونه سرويس ها کارايي مناسبي براي مشترکان نخواهند داشت.

معاون بازاريابي همراه اول با بيان اينکه "در حال حاضر شرکت هاي مختلف با توجه به فضاي کسب و کار در حال طراحي اين نرم افزارها هستند"، خاطرنشان کرد: با فعاليت شرکتهاي ذيربط در زمينه طراحي نرم افزارهاي کاربردي ، رشد استفاده از سرويس هاي GPRS گسترش خواهد يافت. دو سرويس يادشده که به تازگي در کشور ما راه اندازي شده ، در تهران و بيش از 10 استان ديگر قابل استفاده است. کارشناسان نبود فرهنگ مناسب استفاده از اينترنت ، کارکرد غيرمرتبط با حرفه هاي مشترکان و نيز هزينه بالاي استفاده از آنها را از جمله دلايل استقبال نکردن از اين سرويس بيان مي کنند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2598