E75، گوشی برای کارایی، وارد ایران می‌شود .

تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

در ذیل گزارشی، هرچند اجمالی، از نشست خبری اصحاب رسانه با کمپانی نوکیای ایران، که روز گذشته 12/12/1387 در مرکز همایش‌های بین المللی رایزن برگزار شد، را مطالعه می‌کنید.

 


تهران- ایران یکی از اولین کشورهایی است که گوشی E75 در آن رونمایی می‌شود. این گوشی جدید سری E با قابلیت‌های بالا به منظور افزایش کارایی طراحی شده است.

به طوری که با داشتن آن افراد می‌توانند بدون نیاز به کامپیوترهای شخصی‌شان ایمیل‌های روزانه را دریافت یا ارسال کنند و از قابلیت‌های یک کامپیوتر همراه بهره‌مند باشند. بیژن خیابانی، مدیر کل نوکیا در ایران می‌گوید: "فضای رقابتی دنیای امروز حکم می‌کند مدیرانی موفق باشند که بتوانند کارایی مجموعه‌های خود را بالا ببرند. همه ما می‌دانیم کارایی به معنی انجام کارهای بیشتر در زمان مناسب با هزینه کمتر و تمرکز بر نیازهای ضروری افراد است و این امر یعنی شرکت‌ها نیروهایشان را به فناوری‌های کم هزینه با کارائی بالا مجهز کنند." وی می‌افزاید: "دراین میان سرویس ایمیل به عنوان یک فناوری پرکاربرد که بخش مهمی از زندگی ماست ارتقاء کارایی و بهره‌وری را به همراه دارد و E75 یک کامپیوتر همراه با قابلیت‌های تجاری است که دسترسی به ایمیل را با کارایی بالا ممکن می‌سازد." وحید کاظمی نجف آبادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران می‌گوید: "در گوشی E75 ضمن ایده گرفتن از ویژگی‌های گوشی‌های موفق پیشین این سری، مانند 9300 و صفحه کلید کامل آن، واسط کاربر ایمیل نیز بهینه شده است.

ضمن آنکه E75 تا حد ممکن در اندازه کوچک طراحی شده است. یکپارچگی کامل میان برنامه‌های دفتر تلفن، ایمیل، صفحه نمایش و تقویم، نقش یک کامپیوتر همراه را برای افراددر کسب و کارهای مختلف و یا کلیه اشخاصی که استفاده مداوم از ایمیل دارند، ایفا می‌کند." وی ادامه داد: "نوکیای ایران قصد دارد برای آگاه سازی بیشتر مدیران موسسات و مراکز بزرگ کسب و کارها، برنامه‌هایی را جهت اطلاع رسانی از قابلیت‌های E75 در راستای بهینه سازی کارایی کارمندانشان اجرا کند.

" در ادامه امیر سلیمی، مدیر بازاریابی محصولات نوکیا در ایران ویژگی‌های فنی E75 را اینگونه برشمرد: "صفحه کلید کاملQWERTY و صفحه نمایش LCD دو جهته در گوشی E75، کاربران را قادر می‌سازد که یکی از بهترین راهکارهای ایمیل همراه را تجربه کنند." وی ادامه داد: "از دیگر مشخصات نوکیا E75 می‌توان به دوربین 3.2 مگکاپیکسلی با زوم خودکار، فلاش، پخش کننده موسیقی، رادیو FM و دسترسی آسان به برنامه‌های کاربردی اشاره کرد." این گوشی قرار است در اوایل فروردین درایران عرضه شود. قیمت این گوشی حدوداً 500 دلار اعلام شده است. در انتها، این مراسم با صرف شام به پایان رسید.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2589