ال جی و شروعی تازه با پرادا .

تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

این طور به نظر می‌رسد كه ال جی،‌ همچنان به گسترش روابط خود با كمپانی‌های مطرح دنیا در زمینه‌های مختلف ادامه می‌دهد.

 


پس از امضای قرارداد همكاری میان این كمپانی كره‌ای و شركت REC نروژ در راستای همكاری در زمینه استفاده از انرژی خورشیدی، اكنون نوبت به همكاری با پرادا، كمپانی مطرح مد است و اكنون پرادا 2‌، موبایل جدید ال جی كه در حقیقت محصول مشترك این دو كمپانی بزرگ می‌باشد به منطقه خاورمیانه رسیده است . ویرایش جدید گوشی پرادا 2‌، (KF900)، شامل ارتقا در بخش‌های متفاوتی از این گوشی است تا بتواند نیازهای كاربرانش را برآورده كند. بخش خارجی و ظاهر این گوشی،‌دست خوش تغییرات زیادی نشده و به علاوه قابلیت تماس لمسی نیز به آن افزوده گردیده است.

اصلاحات بیشتر در زیبایی‌گرایی دكمه‌های گوشی اعمال شده كه ظاهری بسیار زیبا و حرفه‌ای را تشكیل داده است. صفحه كلید QWERTY این موبایل، ‌به صورت كشویی قرار گرفته و به كار‌گیری زیبایی پرادا، همراه باتكنولوژی ال جی، مجموعه باكیفیت و در عین حال جذابی را ارائه كرده است. این گوشی همچنین پیشرفت‌های زیادی نیز در به كار‌گیری از تكنولوژی رابط كاربری فلش (flash UI) و سیستم لمسی داراست و بهسازی دینامیكی كه در آن صورت گرفته ، همراه با افزایش سخت افزاری از جمله دسترسی به 3G و قابلیت اتصال به HSDPA با سرعت 7.2 مگابیت بر ثانیه ، دوربین 5 مگاپیكسلی، قابلیت ضبط ویدئویی و پخش فایلهای DviX از دیگر امكانات این گوشی شیك و مدرن است. از سایر قابلیت‌های گوشی پرادای II می‌توان به Wi-Fi ، مرورگر HTML و سیستم‌های تلفن ویدئویی اشاره كرد. گوشی پرادا 2،علاوه بر در اختیار داشتن طراحی و ظاهری خاص ، از آخرین امكانات اختصاصی كمپانی پرادا از جمله صدای زنگ، عكس پس زمینه و ویدئو كلیپ‌های ویژه‌ای بهره می‌برد كه برای كاربران این موبایل شیك طراحی شده و هر یك از این امكانات خاص و ویژه ، نتیجه فلسفه رویاگرای این كمپانی است. بخشی از این ایده‌ها از كلكسیون پائیزه- زمستانه 2008 پرادا گرفته شده كه در این گوشی به كار گرفته می‌شود.

البته همكاری دو كمپانی بزرگ ال جی و پرادا به اینجا خلاصه نمی‌شود و مسئولان این دو كمپانی بزرگ محصول دیگری را نیز به نام "پرادا لینك ( (LG-LBA-T950"به بازارهای جهانی ارائه كرده‌اند. این ساعت دیجیتالی براق و شیك، در حقیقت یك دستگاه بلوتوث است كه كاربر می‌تواند با بهره‌گیری از آن، از راه دور و بدون نیاز به خارج ساختن موبایل از كیف یا جیب فرد، به تماس‌های تلفنی و SMS هایش دسترسی داشته باشد. زیبایی ظاهری پرادا لینك در حقیقت باعث خواهد شد تا این دستگاه علاوه بر اینكه انقلاب عظیمی در ارتباطات سیار ایجاد كند، بلكه عملا زیبایی، شیكی و راحتی را نیز برای كاربر به ارمغان خواهد آورد. نسخه انگلیسی پرادا 2 در حال حاضر با قیمتی در حدود 8.970.000 ریال در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد و نسخه عربی آن نیز در اواسط ماه فوریه به بازار عرضه شد. پرادا لینك نیز با قیمتی در حدود 4,840,000 ریال فروخته می‌شود.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2587