افزايش قيمت گوشي S500 سوني اريکسون .

تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسون، از افزايش قيمت 10 هزار توماني مدل S500 اين برند با گارانتي غيررسمي در بازار تلفن همراه خبر دادند.

 


به گزارش خبرنگار ایران موبایل ، افزايش تقاضا براي اين گوشي با گارانتي متفرقه طي چند روز اخير باعث شده تا قيمت آن روند صعودي داشته باشد. گوشي S500 سوني اريکسون تا چندي پيش به بهاي 135 هزار تومان فروخته مي شد اما اکنون با قيمت 145 هزار تومان در اختيار مشتريان قرار مي گيرد. اين گوشي از بدو ورود به بازار به دليل ظاهر شيک و کشويي مورد استقبال اکثر مشتريان قرار گرفته است. گوشي S500 سوني اريکسون از قابليت‌هايي مانند امکان انتقال و پخش موسيقي، دوربين دو مگاپيكسلي، توانايي پخش ويديو و سيستم هوشمند 3G ، برخوردار است و علاوه بر خانم ها نظر بسياري از مشترکان جوان و نوجوان تلفن همراه را نيز به خود جلب کرده است.

اين گوشي در دو ترکيب رنگي سبز و زرد با وزن 94 گرم به بازار عرضه شده است. گوشي S500 سوني اريکسون در باند هاي فرکانسي UMTS / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 به دارندگان خود خدمات ارتباطي ارايه مي دهد همچنين يک جداره نيز براي استفاده از کارت حافظه خارجي micro sd تا دو گيگابايت در اين گوشي تعبيه شده است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2577