باز هم وعده بر طرف ساختن اختلال ها .

تاریخ ۷ اسفند ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

اپراتور دولتي براي آن كه خيال خود را مثل هميشه راحت كرده و از فشار انواع و اقسام پرسش هاي وقت گير رهايي يابد، باز هم زماني در آينده را براي رفع اختلال هاي خود وعده داد. اين بار هم يك" عمليات بزرگ" ديگر در دست اجراست كه تا ارديبهشت ماه به طول خواهد انجاميد. اما هيچ تضميني براي بر طرف ساختن اختلال ها داده نشده است .

 


اميد وارم اين" عمليات بزرگ" بهتر از طرح هاي سال هاي قبل باشد . هدف آن طرح ها ساماندهي اتوبان هاي تهران بود و در پايان آن هر نوع اختلال و قطع مكالمه اي در مسير به شدت تكذيب شد، اما اختلال ها وقطع مکالمات از اين مناطق اگر چه کمتر شد اما بطور کامل برطرف نشده و همچنان پا بر جاست . يادمان هست زماني اختلال ها فقط در بيابان هاي خلوت جلو مردم سبز مي شدند. اما امروز اختلال ها سر هر خيابان و كوچه اي آن هم در روز روشن گريبانگيركاربران مي شوند، بزرگترين اپراتور كشور با بيشترين مشترك به بيماري اختلال مبتلاست مشتركانش ناراضي هستند و زيان اقتصادي، روحي و رواني مي بينند. و زيان آنها جبران نمي شود ، برخورد، تنبيه و ... رخ نمي دهد، آيا اپراتورها و پيمانكاران كوچك تر بايد نگران چيزي باشند؟

نتيجه اينکه نوعي بي انضباطي ارتباطي در كشور شكل گرفته حاکم شده است . بزرگترين اپراتور کشور با بيشترين مشترک به بيماري اختلال شبکه مبتلا است و اين بيماري موجب نارضايتي مشترکان و زيان اقتصادي و روحي ، رواني آنان مي شود . براي جبران اين زيان ، اقدامي صورت نمي گيرد . با اپروتوري هم که خدماتش ناقص و همراه با مشکلات است ، برخوردي صورت نمي گيرد . به اين ترتيب نوعي بي انضباطي ارتباطي در کشور شکل گرفته و حاکم شده است . در چنين وضعي آيا اپراتورها و پيمانکاران کو چک تر که به نسبت اپراتور دولتي خدماتي با قيمت کمتر ارايه مي دهند ، بايد نگران چه چيزي باشند؟

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2562