استقبال از سيمکارت هاي 0919 کاهش مي يابد .

تاریخ ۷ اسفند ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

فعالان بازار پيش بيني کردند با افزايش قيمت سيمکارت هاي 0919 همراه اول به قيمت 22هزار و 660تومان ، استقبال از اين نوع سيمکارت کاهش يابد.

 


"محمد رنجبر" در اين باره به خبرنگار ایران موبایل گفت: با افزايش بهاي سيمکارت هاي اعتباري همراه اول به 22هزار و 660تومان به طور قطع با کاهش خريدوفروش اين نوع سيمکارت ها در سطح بازار روبرو مي شويم. وي افزود: در پي افزايش قيمت رسمي سيمکارت هاي 0919 ، اين نوع سيمکارت هم اکنون با قيمت بالاتر از نرخ مصوب در بازار سيمکارت تهران به فروش مي رسد.

شماره هاي معمولي سيمکارت 0919 در بازار آزاد امروز تهران با قيمت 26 هزار تومان عرضه مي شود. به گفته اين فعال بازار، شماره هاي رند و مرتب اين نوع سيمکارت با قيمت بالاتر و تا سقف 35 تا 40 هزار تومان در اختيار مشتريان قرار مي گيرد. افزايش قيمت سيمکارت هاي اعتباري همراه اول در حالي صورت گرفته است که اين نوع سيم کارتها از عيدغدير تا اول اسفندماه 12هزار تومان بفروش مي رسيد. سيم کارت هاي 22هزار توماني همراه اول دو هزار تومان شارژ اوليه دارد. اپراتور اول هم اکنون بيش از 30ميليون مشترک دارد که 5/16ميليون از اين تعداد را مشترکان سيم کارتهاي دائمي و مابقي را مشترکان سيم کارتهاي اعتباري تشکيل مي دهند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2560