مشکلات شبکه توزيعي سيم کارت 0919 بايد برطرف شود .

تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

رئيس کانون سراسري دفاتر خدمات ارتباطي کشور گفت: براي پاسخگويي به تقاضاي مردم در خصوص سيم کارتهاي اعتباري 0919بايد مشکلات شبکه توزيعي برخي از استان هاي کشور برطرف شود.

 


عبدالمجيد امين در گفت وگو با ایران موبایل با اشاره به مشکلاتي در خصوص توزيع سيم کارت هاي اعتباري 0919گفت: اميد است در کوتاه ترين زمان اين مشکلات برطرف شود تا نياز متقاضيان در اين زمينه پاسخ داده شود.

وي گفت: برخي از شرکت هاي توزيع کننده سيم کارت که پيش از دفاتر خدمات ارتباطي فعال بوده اند باعث مي شوند تا سيمکارت به قيمت مطلوب و مناسب به متقاضيان نرسد.

امين با بيان اين که "توزيع شکل يافته سيم کارت هاي اعتباري 0919 با قيمت مناسب کم کم باعث اعتماد سازي افراد به دفاتر خدمات ارتباطي شده است "، خاطرنشا ن کرد : اين امر سبب مي شود تا از سويي دست واسطه گران در اين بازار کوتاه شود و از سوي ديگر از هرگونه ناهنجاري در زمينه فروش و توزيع خلاف قانون جلوگيري به عمل آيد.

طبق مصوبه مجمع عمومي شرکت مخابرات ايران و براساس پيشنهاد هيات مديره شرکت ارتباطات سيار قيمت اين نوع سيمکارت به صورت موقتي از عيدغدير تا 12 تا پايان بهمن ماه هزار تومان کاهش يافت.

واگذاري سيم کارت هاي0919 اعتباري به روز صورت مي گيرد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2508