ارايه کاربرد جديد نقشه گوگل براي گوشي هاي هوشمند .

تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

تيم موبايل گوگل اعلام کرد که ويژگي جديد نقشه هاي گوگل موسوم به Google Latitude براي کاربران گوشي هاي تلفن همراه هوشمند ارايه شده است.

 


به گزارش ایران موبایل ، اين کاربرد جديد به کاربران امکان مي دهد روش ساده اي را براي يافتن افراد ديگر با استفاده از سرويس عملکردي My Location روي نقشه هاي گوگل پيدا کنند.

اين کاربرد با ويژگي هاي نقشه هاي گوگل و ابزار iGoogle همخواني دارد و به کاربران امکان مي دهد مکان شان را با دوستانشان به اشتراک بگذارند ود مکان تقريبي آنان را ببينند.

اين ويژگي جديد مي تواند از طريق گوگل مورد استفاده قرار گيرد و به کاربران امکان دهد که به سادگي دوستانشان را با استفاده از ليست شان به Latitude دعوت و يا آدرس ايميل آنها را وارد کنند.

همچنين Latitude به کاربران امکان مي دهد که از کاربرد مکالمه گوگل براي در تماس بودن استفاده کنند وهمزمان پيام ها يا تصاوير خود را در حالي که از همه کاربردهاي Google Talk، SMS ، IM يا ايميل استفاده مي کنند، به اشتراک بگذارند.

کاربرد Google Latitude از هم اکنون براي طيف وسيعي از پلتفورم گوشي هاي هوشمند اندرويد، بلک بري، سيمبيان S60 و ويندوز موبايل در دسترس است.

بر اساس گزارش ، اين کاربرد گوگل براي نسخه آيفون نيز به زودي ارايه خواهد شد و کاربرد Latitude براي لپ تاپ يا کامپيوتر نيز در دسترس است و هم اکنون در 27 کشور دنيا و به 42 زبان ارايه شده است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2504