يک گوشي مچي جديد با سيستم جي پي اس ساخته شد .

تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

يک گوشي تلفن همراه مچي جديد موسوم به Lokate Emergency GPS Watch که براي استفاده در مواقع ضروري و بروز حوادث بسيار مناسب است ، در انگليس ساخته شد.

 


به گزارش ایران موبایل ، اين تلفن همراه مچي داراي يک کليد " اضطراري " است که با فشاردادن آن نيروهاي امدادي با خبر شده و به کمک فرد يا افرادي حادثه ديده يا راهش را گم کردند ، خواهند رفت.

با استفاده از سيستم GPS و کليد ياد شده ، پيامي از فرد درخواست کننده کمک به مرکز پاسخگويي امدادي که بطور 24 ساعته فعال است ، ارسال شده و نيروهاي امدادي آن مرکز فرد راه گم کرده و يا سانحه ديده را از طريق سيستم جهت يابي ، ره گيري کرده با مکان يابي دقيق ، به کمک وي خواهند شتافت.

اين تلفن همراه جديد از پشتيباني سرويس Virtual Earth maps مايکروسافت برخوردارست که با استفاده ازاين سرويس کار مکان يابي فرد نيازمند کمک سريعتر و دقيق تر صورت مي گيرد.

به Lokate Emergency GPS Watch قادر به ارسال پيام شفاهي يا " هشدار قرمز" به مرکز پاسخگويي تشکيلات امداد رساني است و حتي درصورتي که فرد گيرنده پيام همان موقع به دلايلي موفق به دريافت پيام کمک نشود ، پيام بطور خودکار مجددا ارسال مي شود.

قيمت فروش اين تلفن همرا مچي 595 پوند انگليس با هزينه اشتراک ماهانه 95/14 پوند است.

زمان عرضه اين وسيله به بازار و همچنين نام و مليت شرکت توليد و عرضه کننده ، درسايت اينترنتي اينتو موبايل اعلام نشده است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2502