نوکيا از يک گوشي جديد پرده برداشت .

تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

شرکت فنلاندي نوکيا از تلفن همراه جديد کلاسيک مدل 6700 که داراي دوربين 5 مگاپيکسلي و آخرين نسخه از سري گوشي S40 است ، رونمايي کرد.

 


به گزارش ایران موبایل ، پيش بيني مي شود که اين تلفن همراه جايگزين گوشي محبوب 6300 و به يکي از پرفروش ترين گوشي هاي نوکيا تبديل شود.

از ويژگي هاي اين گوشي مي توان به دوربين 5 مگاپيکسلي با زوم خودکار، سيستم ناوبري GPS با نقشه هاي نوکيا و مرورگر WebKit که فقط روي گوشي هاي هوشمند سري S60 سيمبيان وجود دارد، اشاره کرد.

ضخامت اين گوشي 11 ميليمتر است و داراي صفحه نمايش 2/2 اينچي با وضوح تصوير QVGA و پشتيباني از 16 ميليون رنگ است و پشتيباني از چهار باند شبکه GSM و سه باند شبکه UMTS به اضافه شبکه HSDPA براي انتقال اطلاعات با سرعت 10 مگابيت در ثانيه از ديگر قابليت هاي اين گوشي مي باشد.

گوشي 6700 با کارت حافظه يک گيگابايتي در رنگ هاي نقره اي متاليک، متاليک مات، متاليک مشکي و متاليک قهوه اي با قيمت 235 يورو فصل سوم 2009 عرضه مي شود.

شرکت نوکيا در سال 1865 در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر "اسپو" قراردارد و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.

اين شرکت در فصل سوم 2008 توانست 8/117 ميليون دستگاه تلفن همراه به فروش برساند و 4/39 درصد سهم بازار را ازآن خود کند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2470