نظارت بر قيمت گوشي هاي تلفن همراه ضروري است .

تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

رييس انجمن حمايت از حقوق مصرف کنندگان گفت : براي کنترل قيمت گوشي تلفن همراه ، اجراي طرح هاي نظارتي در بازار اين کالاي ارتباطي ضروري است.

 


" مسيح انصاري " در گفت و گو با ایران موبایل با بيان اين مطلب گفت :قيمت گوشي هاي تلفن همراه در بازارهاي جهاني کاهش چشمگير و شديدي داشته اما اين مساله در کشور ما کمتر ديده مي شود که اين امر نشانگر بي برنامگي و ضعف مديريت است.

وي ادامه داد : البته کاهش قيمت گوشي تلفن همراه در برخي از شهر هاي کشور مشاهده شده است اما اين کاهش نسبت به سقوط قيمت هاي جهاني اين کالا خيلي کم بوده است.

رييس انجمن حمايت از حقوق مصرف کنندگان اظهار داشت : در شرايط کنوني وارد کنندگان قانوني گوشي تلفن همراه نسبت به اين کاهش قيمت ها که از سوي وزارت بازرگاني ابلاغ شد مقاوت از خود نشان مي دهند و دليل خود را فقط در بدست نياوردن سود لازم را عنوان مي کنند.

وي يادآور شد : هم اکنون 95 درصد گوشي تلفن همراه که بصورت قاچاق وارد کشور مي شود ، بدون ارايه خدمات و سرويس دهي لازم و با قيمت بالا در اختيار مصرف کنندگان فرار مي گيرد و لذا بايد طرح هاي بازرسي براي کنترل بازار و حمايت از حقوق قانوني مصرف کنندگان با قوت اجرا شود.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2456