كاهش قيمت تلفن همراه در ايران چشمگير نبود .

تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

يك مقام سابق وزارت بازرگاني گفت : با توجه به كاهش بين المللي قيمت گوشي تلفن همراه در ايران قيمت اين كالا چندان تغيير نكرده است .

 


" ركن الدين افتخاري " سرپرست سابق موسسسه مطالعات و پژوهش هاي وزارت بازرگاني در گفت و گو با ایران موبایل گفت : گوشي هاي پنج شرکت بزرگ توليد كننده گوشي تلفن همراه در سطح بين المللي با كاهش قيمت بسيار گسترده اي مواجه شده اند، بطوري كه برخي از اين شركت هاي توليدي بارها از تحقق نيافتن سود و در آمد هاي پيش بيني شده سخن به ميان آورده اند .

وي اظهار داشت : در ايران گوشي تلفن همراه همگام با ديگر كالاهاي صوتي و تصويري و لوزم خانگي تا به امروز در برابر اين كاهش قيمت ها مقاومت نشان داده است و بايد ديد مسوولان وزارت بازرگاني بخصوص سازمان حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليد كنندگان كه بر اساس دستور العمل وزير بازرگاني مسوول اجراي كاهش قيمت ها هستند، چه اقدامي خواهند كرد.

سرپرست سابق موسسه مطالعات و پژوهش هاي وزارت بازرگاني ادامه داد : بازرسان اتحاديه ها ، شوراي اصناف كشور و سازمان حمايت امروزه بايد بيش از هرزمان ديگر بازده و راندمان كاري خود را افزايش دهند .

وي خاطر نشان كرد : اميد است با اعمال سياستهاي نظارتي و تمهيدات صورت گرفته از سوي اين سازمان مبني بر كاهش قيمت كالاها و خدمات، تنظيم بازار و رعايت حقوق مصرف‌كنندگان از حالت شعاري و لفظي، به عمل تبديل شود.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2452