همراه‌اول امشب دومین BSC شمال تهران را نوسازی می‌کند .

تاریخ ۹ بهمن ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

ممکن است در مدت 24ساعت آغاز تا پایان روز چهارشنبه نهم بهمن‌ماه، برای مشترکین همراه‌اول در محدوده‌ی تقاطع چمران-مدرس از شمال، ...

 


تقاطع یادگارامام-بلوارفرهنگ از غرب‌وشمال، تقاطع آفریقا-مدرس از شرق‌وشمال، تقاطع مدرس-اسفندیار از جنوب‌وشرق و تقاطع چمران-پل‌مدیریت از جنوب‌وغرب، مشکلاتی بروز نماید.

با توجه به ضرورت به‌روزرسانی و افزایش ظرفیت شبکه‌ی همراه‌اول، از ساعت 23 امشب، جایگزینی دومین BSC مرکز تلفن‌همراه شهید دستغیب تهران انجام می‌شود.

به گزارش ایران موبایل به نقل از روابط‌عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، جایگزینی دومین BSC مرکز شهید دستغیب تهران با BSC(مرکز کنترل ایستگاه‌های رادیویی) جدید از ساعت 23 امشب (8 بهمن‌ماه 87) آغاز می‌شود و حداکثر در ‌مدت 24ساعت به‌اتمام می‌رسد.

این گزارش می‌افزاید: در نتیجه‌ی اجرای این برنامه‌ی جایگزینی، ممکن است در مدت 24ساعت آغاز تا پایان روز چهارشنبه نهم بهمن‌ماه، برای مشترکین ارجمند همراه‌اول در محدوده‌ی تقاطع چمران-مدرس از شمال، تقاطع یادگارامام-بلوارفرهنگ از غرب‌وشمال، تقاطع آفریقا-مدرس از شرق‌وشمال، تقاطع مدرس-اسفندیار از جنوب‌وشرق و تقاطع چمران-پل‌مدیریت از جنوب‌وغرب، مشکلاتی بروز نماید که همراه‌اول پیشاپیش بابت مشکلات احتمالی عذرخواهی کرده است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2438