گوشي جديد فيليپس " زنيوم ايکس 520" در راه بازار .

تاریخ ۸ بهمن ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

شرکت هلندي فيليپس گوشي تلفن همراه جديد مدل " زنيوم ايکس 520" / Philips Xenium X520 را طراحي و به بازار موبايل معرفي کرد.

 


به گزارش ایران موبایل ، شرکت فيليپس اگرچه معمولا توليد کننده گوشي هاي با قابليت هاي بالا نيست ، با اين حال بخاطر توليد گوشي هاي تلفن همراه با باتري هاي پردوام و پرقدرت شناخته شده است.

گوشي جديد تلفن همراه فيليپس Xenium X520 به شکل آب نباتي طراحي و ساخته شده و قابليت استفاده از باتري هاي داراي استاندارد AAA با ظرفيت مناسب تا 8 ساعت مکالمه و يا تا يک ماه حالت آماده بکار را دارد.

کاربران ممکن است زير شارژ گذاشتن گوشي را فراموش کنند که دراين صورت مي توانند از فن آوري باتري پشتيبان / Backupower استفاده کنند و با استفاده از اين فن آوري ، کاربرمي تواند از توان آن براي مکالمه تا مدت زمان 5/2 ساعت ويا حالت آماده بکار تا يک هفته استفاده کند.

گوشي ياد شده همچنين داراي يک دوربين دو مگاپيکسلي ، بلوتوث استريو + A2DP ، راديو اف ام + RDS ، سيستم پخش موسيقي و قابليت استفاده از کارت حافظه جانبي به منظور افزايش ميزان ظرفيت حافظه داخلي است و در ماه مارس (اسفند) به بازار عرضه مي شود.

شرکت فيليپس درسال 1891 در شهر "آيندهوون" هلند تاسيس شد، دفاتر مرکزي آن در شهر "آمستردام" قراردارد و در زمينه صنعت الکترونيک و توليد لوازم و قطعات الکترونيکي ، لامپ و تجهيزات الکترونيکي پزشکي و گوشي تلفن همراه فعاليتد مي کند. تعداد کارکنان اين شرکت 125 هزار و 500 نفر گزارش شده است. 131/14

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2437