پنج گوشي پر سرو صداي سال 2008 میلادی .

تاریخ ۸ بهمن ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

سال 2008 با تمام شگفتي هايي که داشت بازار رنگارنگي از محصولات الکترونيکي از جمله تلفن همراه پيش روي کاربران گشود که پنج برند بيشترين اقبال را دربني کاربران داشته است.

 


به گزارش ایران موبایل ، از ماه جولاي با ورود iPhone 3G در بازار بازارجهاني موبايل موجي در سارسر دنيا بوجود آمد و تا مدت ها بحث در باره عرضه اين گوشي به يکي از مهم ترين اخبار رسانه هاي تبديل شده بود.

پس از آيفون، گوشي Omnia محصول شرکت سامسونگ به بازار آمد، اگر چه محبوبيت آيفون را به دست نياورد اما توجه زيادي را به خود جلب نمود و اين گوشي داراي حافظه قابل ارتقا تا 32 گيگابايت و دوربين پنج مگاپيکسلي است و از نسخه 6.1 سيستم عامل ويندوز موبايل پشتيباني مي کند.

پس از سامسونگ ، سوني اريکسون اقدام به عرضه گوشي هوشمند خود با نام Xperia کرد که نه تنها به لحاظ عملکرد بلکه از نظر طراحي و ظاهر زيبايي که داشت چشم هاي بسياري را به خود خيره کرد.

تلفن همراه Storm بلک بري محصول شرکت کانادايي RIM نيز يکي از پر سرو صدا ترين گوشي هاي عرضه شده در سال گذشته بوده است و اين گوشي داراي مرورگر هوشمند، دوربين 2/3 مگاپيکسلي با قابليت ضبط ويديو برخوردار است و ويژگي هاي چندرسانه اي آن با طراحي منحصر به فردش هماهنگ مي شود.

بالاخره در اين بازار رقابتي نوکيا خودي نشان داد و با رونمايي از گوشي N97 حضور خود در اين بازار پرهيجان را پررنگ تر کرد. اين گوشي داراي صفحه کليد کامل QWERTY است که به صورت کشويي و از کنار باز مي شود که اين نوع طراحي اولين بار است در گوشي هاي نوکيا ديده مي شود و باتوجه به ويِژگي ها و قابليت هاي آن مي توان گفت که اين گوشي ترکيبي از کامپيوتر، تلفن همراه و دستگاه چندرسانه اي است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2435