ياقوت کبود HTC همان G2 است .

تاریخ ۷ بهمن ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

بر اساس آخرين اخبار منتشر شده به تازگي تصاويري از ياقوت کبود HTC منتشر شده که انتظار مي رود اين گوشي با ساختار Mobile G2 به بازار تلفن همراه عرضه شود.

 


به گزارش ایران موبایل ، براساس تصاويري که از اين گوشي منتشر شد ، گفته مي شود سيستم عامل گوشي G2 که انتظار زيادي را به دنبال خود مي کشد از نسخه قبلي آن متفاوت نيست و به نظر مي رسد که گوشي G2 از G1 باريکتر و شکيل تر و زيباتر باشد.

اين گوشي جديد داراي صفحه نمايش شبيه G1 است ، دوربين آن داراي زوم خودکار است اما فلاش ندارد، ازعملکرد چرخش خودکار تصاوير برخوردار است که گفته مي شود تنها براي کاربردهاي معيني همچون مرورگري مناسب است، اما صفحه نمايش و منوي اصلي گوشي به نظر نمي رسد از چرخش خودکار برخورار باشد.

بر اساس اين گزارش هنوز اين گوشي از قابليت ويديو برخوردار نيست و گفته مي شود که تيم طراحي آن روي نرم افزار G2 کار مي کنند و ممکن است تنها عملکردي که تغيير کند، اين قابليت باشد.

البته بر اساس اين گزارش، زمان زيادي به رونمايي اين گوشي نمانده چون قرار است اين گوشي ماه آينده در کنگره جهاني بارسلون اسپانيا رونمايي شود، و در ماه مه (ارديبهشت ) روانه بازار خواهدشد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2424