دوربین موبایل ال‌جی، با كیفیت دوربین عكاسی .

تاریخ ۲ بهمن ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

آیا هنوز دوربین عكاسی خود را همه جا با خود به همراه می‌برید؟ دیگر نیازی به این كار نیست. اكنون دیگر زمان آن فرا رسیده تا جایگزین مناسبی برای دوربین عكاسی تان پیدا كنید .

 


اگر از كیفیت عكس‌های تلفن همراه تان راضی نیستید و یا از سرعت پائین شاتر آن كلافه شده اید، می‌توانید به تمام این ناراحتی‌ها پایان دهید. شركت كره ای ال جی، دستگاه ‌دوربینی 8 مگا پیكسلی را طراحی كرده كه با در اختیار داشتن زوم اتوماتیك، عكس‌هایی با سرعت پردازش بالا و باكیفیتی فوق العاده را برای شما ثبت می‌كند.این دوربین عكاسی تلفن همراه (LG Innotek )، بسیار باریك است و ابعادی در حدود 9.5*9.5*6.5 میلی متر دارد و به آسانی روی دستگاه اصلی تلفن همراه نصب می‌شود. این دوربین 8 مگا پیكسلی با زوم اتوماتیک در حقیقت انقلاب جدیدی در رده دوربین‌های تلفن همراه محسوب می‌شود و در هر تصویر، تمامی خطوط و رنگ ها را به خوبی ثبت می‌كند.

تصور كنید كه دوربین دیجیتال آخرین مدلی به تلفن همراهتان متصل باشد!!! یكی دیگر از ویژگی‌های جذاب این دوربین، سرعت بالای شاتر آن است كه به مراتب سریع تر از شاترهای كند تلفن‌های همراه عمل می‌كند. رمز موفقیت آن نیز در رابط MIPI 2Lane نهفته است. این رابط در حقیقت رابطی پرسرعت است که اطلاعات تصویری (عکس هایی که با دوربین 8 مگاپیکسل گرفته می‌شود) را با سرعتی بالا جابه جا می‌کند. هر خط از این رابط، قابلیت انتقال Mbps 800 را داراست و زمانی که دو خط از این رابط به کار گرفته می‌شود، پهنای باند به حدود انتقال داده‌ای معادل یک و نیم گیگابایت در ثانیه (1.5 Gbps) می‌رسد. LG Innotek در حقیقت اولین نوآوری در زمینه تكنولوژی اتصال دوربین عكاسی به تلفن همراه به حساب می‌آید. در گذشته، عكس‌هایی كه در هنگام رویارویی با یك سوپراستار در خیابان ثبت می‌كردید، تیره و محو بود ولی دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد، با استفاده از تكنولوژیLG Innotek عكس‌های شما شفاف و زیبا خواهد بود.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2394