با قرعه‌کشی ارکان ارتباطات، جوایز جشنواره پاییزی نوکیا اهدا شد .

تاریخ ۱ بهمن ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

شرکت ارکان ارتباطات، پنجشنبه 26 دی‌ماه در دفتر مرکزی این شرکت، برندگان جشنواره پاییزی نوکیا را با قرعه‌کشی انتخاب کرد .

 


شرکت نوکیا برای تشویق فروشندگان محصولات این شرکت در ایران، از اول شهریورماه تا پانزدهم آبان‌ماه، جشنواره پاییزی را با جوایز 45 عدد تلویزیون LCD 40 اینچی سونی‌اریکسون و 45 عدد سفر به مالزی، میان فروشندگان شرکت‌های ارکان ارتباطات، نیا و اتصالات برگزار کرده است.

همچنین شرکت ارکان ارتباطات، از سوی نوکیا، مسؤولیت اجرای پروژه این جشنواره را بر عهده داشته است. حدود 5 هزار نفر از فروشندگان و مالکان فروشگاه‌های نوکیا در ایران، در این جشنواره شرکت کرده بودند که از میان آن‌ها در مرحله اول 180 نفر و در مرحله نهایی 90 نفر انتخاب شدند.

مراسم روز پنجشنبه با حضور اعضای هیأت نظارت (شامل نماینده قوه قضاییه و نماینده مطبوعات)، نماینده هیأت مدیره شرکت ارکان ارتباطات، مدیرعامل شرکت ارکان ارتباطات، مدیر بازاریابی شرکت ارکان ارتباطات، مدیر مسؤول نمایندگان نوکیا و مدیر فروش و ناظر فروشگاه‌های نوکیا برگزار شد.

در مراسم قرعه‌کشی، 45 عدد تلویزیون LCD 40 اینچی سونی به 45 نفر از مالکان فروشگاه‌های نوکیا و 45 عدد سفر یک هفته‌ای 5 ستاره مالزی به 45 نفر از فروشندگان محصولات نوکیا در نمایندگی‌های نیا، اتصالات و ارکان ارتباطات اهدا شد. شرکت ارکان ارتباطات از ابتدای سال 2008 میلادی به عنوان نماینده فروش و خدمات نوکیا در ایران فعالیت دارد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2389