فروش 5 میلیونی گوشی ویوتی در دنیا .

تاریخ ۲۸ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

شركت ال جی اعلام كرد كه تاكنون 5 میلیون از گوشی‌های تلفن همراه ویوتی (Viewty) در سرتاسردنیا به فروش رسیده است.

 


اكنون و با گذشت 14 ماه از توزیع این گوشی زیبا دربازارهای جهانی، حدود سیصد و پنجاه عدد از آن در كشور كره به فروش رفته و چهار میلیون و ششصد و پنجاه هزار عدد دیگر نیز در اروپا و سایر كشورهای آسیایی فروخته شده است.

مسئولان ال جی از فروش گسترده اولین گوشی برتر خود كه تلفن همراهی با دوربین عكاسی مجهز است(LG KU990/KE990 یا همان Viewty )، بسیار خرسند به نظر می‌رسند. تلفن همراه KE990، مجهز به دوربینی 5 مگاپیكسی و فلش زنون است و صفحه نمایش لمسی آن TFT 3 اینچی است. این دستگاه از قابلیت فیلمبرداری QVGA با سرعت بالای 120 فریم در ثانیه برخوردار است. در حال حاضر 14 ماه از توزیع این گوشی پر فروش در بازار می‌گذرد و نكته جالب توجه اینجاست كه قیمت كنونی این گوشی در مقایسه با امكانات بالای آن، بسیار قابل قبول و منطقی است .

كارشناسان این نكته را یكی از دلایل ادامه موفقیت فروش ویوتی در سرتاسر دنیا می‌دانند. ال جی به منظور جشن گرفتن فروش بالای این گوشی تلفن همراه ، تولید آن در دو رنگ دیگر را نیز آغاز كرده است و بدین ترتیب و به زودی می‌توان گوشی Viewty را علاوه بر رنگهای مشكی، خاكستری، بنفش، قرمز و صورتی، با رنگ‌های آبی آسمانی و نقره ای نیز دربازارهای جهانی خریداری نمود. مسئولان این شركت كره‌ای برآورد می‌كنند كه بدین ترتیب بتوانند میزان فروش این گوشی زیبا را یك تا دو میلیون دستگاه دیگر افزایش دهند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2383