اسکايپ، اندروييد را براي گوشي هاي جاوا عرضه مي کند .

تاریخ ۲۳ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

شرکت اسکايپ که دفتر مرکزي آن در لوکزامبورگ قرار دارد ، سيستم عامل اندروييد گوگل را روي دستگاه هاي تلفن همراه که مجهز به مرورگر جاوا هستند ارايه مي کند.

 


به گزارش ایران موبایل ، براي اولين بار در ايالات متحده آمريکا کاربران تلفن همراه مي توانند نسخه "lite" سرويس اسکايپ را دانلود کرده و براي برقراري تماس با ديگر کاربران اسکايپ و خطوط ثابت تلفن و تلفن هاي همراه کمترين ميزان هزينه در نظر گرفته مي شود.

سرويس Skype lite نيازي به Wi-Fi ندارد و به جاي آن از برنامه اطلاعاتي گوشي استفاده مي کند و اسکايپ پيش از اين نسخه بتاي نرم افزارش را براي شمار محدودي از تلفن هاي همراه از سال پيش مورد آزمايش قرار داد.

نسخه بتاي جديدي که منتشر شده با سيستم عامل اندروييد بر پايه گوشي T-Mobile G1 کار مي کند و همچنين با 100 دستگاه ديگر که از کاربرد جاوا برخوردارند، سازگاري دارد و با استفاده از اين برنامه اسکايپ کاربران مي توانند هزينه مکالمات بين المللي خود را کاهش داده و از ميزان هزينه هاي سرسام آور رومينگ بکاهند.

سرويس Skype lite در ايالات متحده، انگلستان، لهستان، برزيل، سوئد، دانمارک، فنلاند، استوني، استراليا و نيوزيلند در دسترس است.

Skype Limited که زير مجموعه شرکت eBay است، درسال 2003 ميلادي در کشوراروپايي لوکزامبورگ تاسيس شد و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور فعاليت مي کند. درآمد شرکت اسکايپ 72 ميليون دلار اعلام شده است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2349