موبايل اسپانسر فوتبال .

تاریخ ۱۶ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

جذابيتهاي متنوع و سرگرم کننده در کنار درآمد سرشار ، فوتبال را به پرطرفدارترين ورزش جهان مبدل ساخته است.

 


بنابراين طبيعي است که شرکتهاي تجاري با استفاده از قابليتهاي تبليغي کالايشان را عرضه کنند و اين علاقه مندي به تبليغ از طريق فوتبال طيف گسترده اي از موسسات ، شرکتها و اشخصاص حقيقي و حقوقي را در بر مي گيردد.

در اين رابطه حتي کار به جايي رسيده که برخي برندهاي مشهور تبليغاتي اين رويکرد را انتخاب کرده اند تا با خريد باشگاه يا حمايت مالي از باشگاههاي مطرح جهان بويژه در ليگهاي اروپايي بخصوص در انگليس ، اسپانيا و آلمان خود را مطرح سازند.

کشور ما نيز از اين قاعده مستثني نيست و ورود "بازار موبايل ايران" که اسپانسر يکي از دو تيم مطرح پايتخت يعني استقلال شده است ، بر اين موضوع صحه مي گذارد.

بازار موبايل ايران که تا يک ماه ديگر گشايش خواهد يافت ، عرصه خريد و فروش موبايل و لوازم صوتي و تصويري فعاليت خواهد کرد و به نظر مي رسد مجال خوب و فرصت مناسبي را براي مطرح کردن خود بدست آورده باشد.

رسانه هاي داخلي گزارش داده اند که بازار موبايل ايران حاضر شده براي نيم فصل دوم بازيهاي ليگ برتر که دو بازي آن هم انجام شده ، مبلغ 800 ميليون تومان به باشگاه استقلال پرداخت کند.

جالب اينکه بازار موبايل ايران قبول کرده با رقمي جداگانه در ليگ قهرمانان فوتبال آسيا نيز حامي مالي تيم استقلال باشد. شهرت کمترين ارمغاني است که از طريق پيوند با فوتبال نصيب دست اندرکاران بازار موبايل ايران مي شود.

آينده نشان خواهد داد آيا ديگر فعالان عرضه گوشي همراه و موبايل نيز براي تبليغ خود به فوتبال روي مي آورند ، يا اينکه خير ، بازار موبايل ايران اولين و آخرين تشکيلاتي از اين نوع است که طعم تبليغات فوتبالي را چشيده است .

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2311